728 x 90

Opel Insignia с 4х4 задвижване и FlexRide окачване

Opel Insignia със 174 к.с. турбодизел и Insignia GSi с 230 к.с. бензинов турбо двигател с директно впръскване на горивото вече разполагат с най-съвременно задвижване на всички колела Twinster – с модул за задно задвижване който използва система с двоен съединител без диференциал. Въртящият момент се разпределя към едното или и двете задни колела, давайки

Opel Insignia със 174 к.с. турбодизел и Insignia GSi с 230 к.с. бензинов турбо двигател с директно впръскване на горивото вече разполагат с най-съвременно задвижване на всички колела Twinster – с модул за задно задвижване който използва система с двоен съединител без диференциал. Въртящият момент се разпределя към едното или и двете задни колела, давайки възможност за векториране на въртящия момент в пълния диапазон на производителност на автомобила.

Opel Insignia с AWD се предлага като стандарт с мехатронно адаптивно окачване FlexRide, което регулира амортисьорите и управлението за части от секундата. В допълнение, FlexRide променя характеристиката на управление, както и точките на превключване на осемстепенната (Insignia) или деветстепенната (Insignia GSi) автоматична трансмисия. Водачът може да избира между различни режими на шофиране – „Standart”, „Тour”, „Sport” и – изключително за GSi – „Competition”.

При двойно натискане на превключвателя „ESP off“ се предоставя възможност на опитните шофьори да изпробват динамиката на шофиране на Insignia GSi, без помощта на ESP. За още по-активно шофиране, деветстепенната автоматична трансмисия може да се управлява ръчно чрез лостче разположено на волана.

Със своето усъвършенствано задвижване на всички колела Twinster и адаптивно окачване FlexRide, Opel Insignia е напълно сигурна и стабилна върху заледени и покрити със сняг настилки.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт