От днес пътниците в обществения транспорт вече могат да дават оценка и да дават препоръки за услугите, които Центърът за градска мобилност и транспортните оператори предоставят. Оценяването става лесно и бързо, чрез сканиране на QR код, който препраща в приложение и след няколко кратки въпроса има възможност да се постави оценка или да се даде мнение. QR кодът може
От днес пътниците в обществения транспорт вече могат да дават оценка и да дават препоръки за услугите, които Центърът за градска мобилност и транспортните оператори предоставят.
Оценяването става лесно и бързо, чрез сканиране на QR код, който препраща в приложение и след няколко кратки въпроса има възможност да се постави оценка или да се даде мнение. QR кодът може да се сканира и работи на всички смарт устройства, като не изисква инсталиране на приложение.
Директният начин за комуникация с клиентите и получаването на обратна връзка ще помогне на ЦГМ да надгради и подобри услугите, които предлага. Също така ще е част от политиката ни за предлагане на нови продукти и промени.
Приложението дава възможност да се следи мнението на клиентите в реално време.
Към момента, QR код е достъпен по линиите № 76 и 280, трамвайни линии 7 и 20, както и тролейна линия 8, както и в пунктовете за продажба на превозни документи „Европейски съюз“, НДК, „Сердика“, „Софийски университет“ и МС „Сливница“.
Постепенно достъп до него ще има от всяко превозно средство и всички бюра за продажби на ЦГМ.
- В посочените превозни средства и пунктове за продажба на билети ще намерите специални стикери, които съдържат QR кода за достъп и линк;
- Чрез сканиране на QR кода се отваря кратка анкета, която ще ви препрати директно към кратка анкета;
- Само с плъзгане по скала, можете да дадете своята оценка, а в края на анкетата да оставите своята препоръка;
- Участието е анонимно, не отнема време и само по желание може да се остави контакт за обратна връзка.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *