728 x 90

Nissan ще възстанови стария ви GT-R до съвършенство срещу $400+ хил.

Всяка машина GT-R се разглабя на съставните й части. Всяка точка ръжда се обработва, всяко лаково покритие се възстановява.

Обществото от ентусиасти на класически Nissan GT-R от поколения R32, R33 и R34 процъфтява. Мотивирани основно от носталгията по деветдесетте години и по някои от най-добрите JDM автомобили, колекционерите плащат огромни суми за възстановени версии на тези спортни коли.

Явно осъзнавайки потенциала на този пазар, Nissan стартира заводска програма за възстановяване на автомобили GT-R от предишни поколения. Тя се управлява от дивизията Nismo и включва пълна и изключително задълбочена реставрация на колите.

Всяка машина се разглабя на съставните й части. Всяка точка ръжда се обработва, всяко лаково покритие се възстановява. Дори уплътненията на вратите и прозорците се поставят повторно, за да се гарантира, че преминават теста за устойчивост на усукване.

След като механично всеки детайл е преминал ремонт – или пълна подмяна, когато поправка не е възможна, следва цялостно боядисване. То става с фабрично качество, или в оригиналния нюанс за съответния екземпляр, или в нов оригинален цвят.

Както съобщават от Road and Track, двигателят също се разглобява напълно. Екипът на Nismo заменя части, ако е необходимо, за да осигури нива на баланс и производителност на новите автомобили, които отговарят на заводските изисквания на марката.

Те се потвърждават не само при статични тестове, но и при реални пътни тестове в тестовия център на японците. Колите се изкарват на писта в ръцете на опитни тестови пилоти, като със защитна цел каросерията е покрита с предпазни лепенки.

Клиентите могат също така по желание да поискат настройка на двигателя по по-съвременни Nismo спецификации. А накрая, екипът възстановява интериора чрез подмяна на износена пластмаса, оценка и ремонт на електрическата система, основен ремонт на климатичната система и дълбоко почистване на тапицерията.

Интересното е, че Nismo вече не може да предложи нова тапицерия за класическите си спортни коли. Причината за това е, че технологията на производство сега е различна, а и старите тапицерии не покриват стандартите на съвременните.

Ако се налага подмяна на тапицерията, то от Nissan прибягват до поставянето на по-нова такава. Разбира се, по време на целия процес механиците се стремят да запазят до колкото е възможно изгледа на класическата тапицерия.

Цената на цялата процедура варира доста в зависимост от това, което искате да бъде изпълнено. Все пак, като референтна сума, Nissan посочва в ценовата си листа 45 милиона йени, което по сегашните курсове прави около 430 000 долара. Изработката идва с една година гаранция.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт