728 x 90

Mercedes W124 300E, превърнат в пикап: поздрави за X-класата

Уникатът е дело на любител монтьор от Индонезия и вече е продаден за по-малко от 5000 евро Ако застанете на ръба на височините край Щутгарт и извикате надолу „X-класа“ много силно, можете да усетите лека вибрация. Всички контрольори, маркетинг ръководители и продуктови плановици трепват едновременно. Пикапът, който фигурираше в портфолиото на Mercedes само от 2017

Уникатът е дело на любител монтьор от Индонезия и вече е продаден за по-малко от 5000 евро

Ако застанете на ръба на височините край Щутгарт и извикате надолу „X-класа“ много силно, можете да усетите лека вибрация. Всички контрольори, маркетинг ръководители и продуктови плановици трепват едновременно. Пикапът, който фигурираше в портфолиото на Mercedes само от 2017 до 2020 г., беше всичко друго, но не и очакваният блокбастър. Къде е причината? Вероятно в комбинацията от надбавката в цената за премиум марка и технологичната общност с Renault и Nissan. В края на краищата можехте да закупите превозното средство с почти идентична конструкция – като Renault Alaskan или Nissan Navara – срещу по-малка инвестиция. Няма значение, сега не става дума за това – просто искахме да хвърлим мост към темата. А именно към доста ефектното преобразуване на Mercedes, извършено от любител в Индонезия.

Трансформираният в пикап W124 300E, наскоро беше предложен там чрез функцията Facebook marketplace. За равностойността на по-малко от 5000 евро. И вероятно точно постапокалиптичната аура на Mad Max, обгръщаща такива автомобили, ги прави желани по странен начин. Това гъделичка приключенския дух и внушава груба непобедимост. Както виждате, отклонихме се. Във всеки случай предлаганият автомобил изглежда на снимките като солидна конверсия. Основната структура на W124 се запазва – плюс разширени калници, офроуд гуми и официално повдигнато шаси. Оригиналният двигател, трилитровият редови шестцилиндров мотор със 180 к.с., е съхранен в пикапа. Същото важи и за ръчната петстепенна скоростна кутия. От друга страна, ъгловатите предна и задна броня са собствено творение. На брояча има около 180 000 километра. Пробег, който в никакъв случай не би трябвало да плаши ценителите. 

Вътре обстановката е на ниво. Черните кожени седалки, стандартните аксесоари и дълбоко вдлъбнатият неоригинален волан от дясната страна характеризират атмосферата в кабината. Снимките показват учудващо малко следи от употреба. Жалко, че този автомобил е толкова далеч в Джокякарта. Разбира се, това също има предимства. Защото ако внезапно по улиците там мине пикап Mercedes, никой в отдалечения 11 470 километра на Щутгарт, не би трябвало да потрепери.

Източник: AMS.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт