728 x 90

Mercedes B-класа: Неразбраният гений с фейслифт

Mercedes B-класа е в процес на доизживяване на последното си поколение, като се очаква последната бройка да слезне от поточната линия през 2026 г. За да се гарантира, че B-класата ще издържи дотогава, тя ще се освежи подобаващо. За моделната 2023 година, представената през 2019 г. версия, ще получи фейслифт. Леки промени отпред и отзад

Mercedes B-класа е в процес на доизживяване на последното си поколение, като се очаква последната бройка да слезне от поточната линия през 2026 г. За да се гарантира, че B-класата ще издържи дотогава, тя ще се освежи подобаващо. За моделната 2023 година, представената през 2019 г. версия, ще получи фейслифт.

Леки промени отпред и отзад

Лицето на автомобила е променено. Разчита се на преработена броня, включваща нова радиаторна решетка и модифицирани фарове, които се предлагат и с LED технология срещу допълнително заплащане. Нови двукомпонентни светлини със стандартна LED технология светят отзад. Новите аероспойлери, монтирани отстрани на задното стъкло, са с цел подобряване на аеродинамиката. Промените в дизайна се изчерпват с четирите нови дизайна на колелата. В пилотската кабина купувачите на B-класа могат да очакват променен черен дизайн на централната конзола и новия стандартен волан от кожа напа. Оборудването в AMG варианта също предлага отопление на волана. Има и нови седалки, модифицирани тапицерии и други интериорни цветове, а линиите на оборудването са рационализирани. Сега Mercedes обединява тези опции, които клиентите обикновено поръчват. Това води до значително подобрение на базовото оборудване: вече са включени камера за заден ход и интерактивни дисплеи. Започвайки с варианта Progressive, базовото оборудване предлага още LED фарове, седалка с лумбална опора, асистент за паркиране, умни огледала и задна врата Easy Pack.

Комфорт и технологии

Трите варианта на дисплея са преработени за последното поколение MBUX. Заедно с три режима (навигация, помощ, услуги) и седем амбиентни осветления, на водачите на B-класа се предлага изцяло нова информационно-развлекателна система. Централният дисплей предлага всички предишни функции като навигация, медии, телефон, информация за превозното средство и т.н. и може да се управлява и чрез допир. Ново е и интегрирането на сензор за пръстови отпечатъци за идентификация и оторизация на водача. Още един USB-C порт осигурява подобрена свързаност, а капацитетът за USB зареждане е увеличен. Гласовият асистент е по-способен да води диалог и да учи и изпълнява някои команди, без да трябва да казвате „Хей, Мерцедес“. Новият аудио пътеводител „Tourguide“ предоставя информация за забележителностите по маршрута. Асистентът за поддържане на лентата също е оптимизиран, докато опционалният асистент за маневриране на ремарке е нов в гамата.

Двигателите са значително ревизирани

Mercedes оборудва всички бензинови двигатели с 48-волтова мека хибридна система, включително 10 кВт ремъчен стартер генератор (BSG). Той позволява търкаляне по инерция, поддържа ускорението и действа като генератор и стартер. Данните за ефективността обаче не се променят. Електрическият мотор в plug-in хибрида B250e увеличава мощността си до 80 кВт. Заедно с оптимизирана батерия от 15,5 кВтч, изцяло електрическият пробег е до 77 километра. Подобрената батерия вече може да се зарежда с променлив ток и до 11 кВт вместо само 7,4 кВт преди. Максималната скорост страда от всичко това и пада от 235 на 223 км/ч. Времето за спринт от 0 до 100 се увеличава от 6,8 на 7,6 секунди. Mercedes намали самото портфолио от двигатели. Базовият бензинов двигател B 160 е история. B 200 4Matic, B 220 d 4Matic и B 250 също бяха изхвърлени. От друга страна, B 220 4Matic със 190 к.с. и 300 Нм е нов. Цени и официална дата на започване на производството все още не са ясни.

Източник: AMS.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт