728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Gullwing купе, SLK шаси, тунингован AMG мотор – рецепта за уникален 300 SL

Съвпадението, че оригиналният 300 SL има точно същото междуосие като далеч по-модерния SLK отваря доста врати на дизайнера.

Оригиналният Mercedes-Benz 300 SL остава в историята на автомобилната индустрия като един от най-красивите автомобили на всички времена. Малцина са тези, които дръзват да тунинговат тази машина, но има и такива.

Преди да ви разкажем подробностите около проекта, който виждате в снимките по-долу, бихме искали да ви уверим, че за него не е използван оригинален автомобил 300 SL. Вместо това, купето е много прецизна реплика.

А за какво става въпрос всъщност? Тунинг идеята е на дизайнера и тунинг майстор Джон Саркисян и включва микс от компоненти от различни автомобили Mercedes и Mercedes-AMG.

Съвпадението, че оригиналният 300 SL има точно същото междуосие като далеч по-модерния SLK отваря доста врати на дизайнера. Той взима 300 SL от свой познат и прави пълно копие на формите му, като изработва новото купе от фибростъкло.

Както съобщава Autoweek, теглото на купето е около двойно по-ниско от това на оригиналния 300 SL. Под капака пък се крие 3.0-литров AMG двигател с 380 к.с., което отново е двойно повече от мощността на автомобила в оригиналния му вид.

Окачването е дело на компанията KW, но използва размерите на заводското за SLK,а настройките му са доста по-спортни. В интериора откриваме елементи от различни модели на Mercedes, като повечето от тях са закупени чисто нови директно от компанията.

Прочети още:
А какво ще кажете за Mercedes G-Class... бус?!

„Имам приятел, който има истински Gullwing, направихме копие от него, извадихме формите от фибростъкло и ги поставихме върху шаси от SLK“, коментира Саркисян пред фотографа Лари Чен във видеоклип на SEMА, заснет в магазина на Саркисян. „Всяко парче от тази кола, цялото стъкло, цялата облицовка, целият хром са от истински Gullwing. Пасват като ръкавица. Това е идентично копие на реалната машина.“

Снимки: Лари Чен

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *