Интересът към автомобилните изложение постепенно спада през последните две десетилетия. Редица марки пропускат събитията във Франкфурт, Париж и Женева, като залагат все по-често на други маркетингови похвати за промоция на новите си продукти. Въпреки това, поне според Volkswagen и Toyota, автомобилните изложения имат бъдеще и ще продължат да бъдат важни за индустрията. Подобно мнение изразиха
Интересът към автомобилните изложение постепенно спада през последните две десетилетия. Редица марки пропускат събитията във Франкфурт, Париж и Женева, като залагат все по-често на други маркетингови похвати за промоция на новите си продукти.
Въпреки това, поне според Volkswagen и Toyota, автомобилните изложения имат бъдеще и ще продължат да бъдат важни за индустрията. Подобно мнение изразиха топ мениджъри и от двете компании по време на изложението в Чикаго.
Според VW, няма по-добър начин потребителите да се докоснат до новите автомобили освен чрез големите салони. В рамките на такива събития, бъдещите клиенти дори имат възможността да подкарат потенциалния си следващ автомобил.
От Toyota пък добавят, че търговско ориентираните изложения като това в Чикаго, Ню Йорк и Лос Анджелис играят много важна роля в маркетинговата стратегия на японската марка.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *