728 x 90

Дебют за сериозно обновения Peugeot 3008

Peugeot показа изцяло новото поколение на кросоувъра си 3008. По думите на производителя, неговият нов вдъхновяващ дизайн бележи началото на следващата ера в модерния стил с още повече елегантност, обновена предна част, нови Full LED задни светлини, нови цветове на каросерията и нова опция Black Pack. Новият 3008 перфектно въплъщава силата на избора – концепция,

Peugeot показа изцяло новото поколение на кросоувъра си 3008. По думите на производителя, неговият нов вдъхновяващ дизайн бележи началото на следващата ера в модерния стил с още повече елегантност, обновена предна част, нови Full LED задни светлини, нови цветове на каросерията и нова опция Black Pack.

Новият 3008 перфектно въплъщава силата на избора – концепция, която е много важна за марката, и се предлага с plug-in хибриден двигател, задвижване на две и четири колела, бензинови или дизелови двигатели, съчетаващи икономичност и удоволствие от шофирането.

Без да прави компромис с интелигентните технологии, новият 3008 е оборудван с най-новото поколение системи в помощ на водача, както и с нов i-Cockpit с нов висококачествен инструментален панел на нивото на очите и нов 10-инчов сензорен екран с висока разделителна способност.

За да допълни интензивните преживявания, той се предлага с новата търговска структура на гамата, въведена наскоро при 308. Тя се състои от 3 нива на оборудване с допълнителен набор компоненти за всяко от тях, известен като „Pack“.

Новият 3008 ще бъде наличен в следните цветове:

– Celsebes Blue (нов цвят)
– Vertigo Blue (нов цвят)
– Pearl White
– Artense Grey
– Platinum Grey
– Perla Nera Black
– Ultimate Red

Двигатели:

Peugeot 3008 се предлага с 2 plug-in хибридни двигателя:
– HYBRID4 300 e-EAT8 /300 к.с. задвижване на 4-те колела/ с CO2 емисии от 29 г/км и автономия до 59 км в 100% електрически режим (съгласно протокола WLTP),
– HYBRID 225 e-EAT8 /225 к.с. задвижване на 2 колела/ с CO2 емисии от 30 г/км и автономия до 56 км в 100% електрически режим (съгласно протокола WLTP).

Забележително ефективна и мощна, версията HYBRID4 300 e-EAT8 е създадена чрез комбиниране на двигател PureTech с мощност 200 к.с. (или 147 kW) и два електрически двигателя: един отпред, свързан със скоростната кутия e-EAT8, който достига 110 к.с. (или 81 kW), и втори, разположен на задния мост, с мощност 112 к.с. (или 83 kW).

Режимът 4WD, наличен и в електрически режим, осигурява подобрена тяга на пътя или на труден терен. Резултатът е безупречно сцепление: независимо дали върху мокър, кален, заснежен или криволичещ път, мощността се разпределя електронно и равномерно между 4-те колела на автомобила.

Версията HYBRID със задвижване на две колела и мощност 225 к.с. (или 165 kW) комбинира двигател PureTech с мощност 180 к.с. (или 132 kW) с електрически двигател с мощност 110 к.с. (или 80 kW), свързан със скоростната кутия e-EAT8.

Базирани на ефективната модулна платформа (EMP2), и двете версии се възползват от многораменно задно окачване, създавайки перфектен баланс между комфорт и удоволствие от шофирането. Всичко това се постига без да се засяга пространството в автомобила и при запазен обем на багажника над пода.

Литиево-йонната батерия е с капацитет 13,2 kWh и са налични два вида бордови зарядни устройства, отговарящи на всички нужди на клиента и решения за зареждане: 3,7 kW еднофазно зарядно устройство като стандартно оборудване и 7,4 kW еднофазно зарядно устройство като опция.

Прогнозните времена за зареждане са както следва:
От Wall Box с мощност 7,4 kW: достига пълно зареждане за 1 час и 45 минути с еднофазно бордово зарядно устройство с мощност 7,4 kW,
От усилен контакт (16 A): пълно зареждане в рамките на 4 часа с еднофазно бордово зарядно устройство с мощност 3,7 kW,
От стандартен контакт (8 A): пълно зареждане в рамките на 7 часа с еднофазно бордово зарядно устройство с мощност 3,7 kW.

Новият 3008 се предлага със следните двигатели с вътрешно горене, чиито CO2 емисии започват от 129 г/км. Постигнато е съответствие със стандарта Euro 6 и одобрение съгласно протокола WLTP (Световна хармонизирана процедура за изпитване на леки превозни средства).

Бензинови:
– 3-цилиндрови двигатели с работен обем 1,2 л:
PureTech 130 S&S BVM6,
PureTech 130 S&S EAT8.
– 1,6-литров 4-цилиндров двигател:
PureTech 180 EAT8.

Дизелови:
-4-цилиндрови двигатели с работен обем 1,5 л:
BlueHDi 130 S&S EAT8,
BlueHDi 130 S&S EAT8.

Новият 3008 ще бъде пуснат на пазара в Европа в края на 2020 г. Произвежда се във Франция в Сошо.

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт