109 загинали и 1756 ранени за първите три месеца от годината у нас
- Пътна обстановка
- май 15, 2023
Продължение от част I и част II За разлика от източноевропейските автомобилни заводи, чиито коли се произвеждат и продават в количества, съобразени с предварително зададени от централното планиране параметри, западноевропейските фирми подхождат към нашия скромен пазар по класически начин. Още през 1961 г. например Renault публикува серия от реклами на своя сравнително нов модел Dauphine
Прочетете повечеПродължение от част I През 1945 и 1946 г. в България не са реализирани продажби на нови леки автомобили, а само на ограничено количество употребявани, въпреки че към април 1945 г. почти всички вносители отново възстановяват (макар и за кратко) своите контакти с чужбина. През 1947 г. обаче у нас са внесени 38 нови леки
Прочетете повечеОфициалното летоброене на родната автомобилна търговия започва, когато към десетината луксозни коли в България, доставени по поръчка на Двореца, пощите, Военното министерство и някои по-заможни граждани, се присъединява и първият наистина достъпен автомобил Ford T. Това става възможно през пролетта на 1911 г. като резултат от неуморните усилия на американския авантюрист Александър Лий, предприел самоотвержен
Прочетете повечеНа 26 февруари в Стара Загора се проведе среща на автомобилни състезатели и организатори от цялата страна. Срещата бе инициирана от местния клуб АСК Стара Загора и Автомобилната Федерация на България. Наболелия проблем преди старта на сезона е заповедта на служебния министър Кузманов за спиране на автомобилните състезания, която министър Василев отказва да отмени на
Прочетете повечеЗа участниците е обявен награден фонд.
Прочетете повечеПо данни на Националния осигурителен институт, средната месечна заплата в България през 1976 година е 148.08 лева.
Прочетете повече