За участниците е обявен награден фонд.
За втора поредна година Исторически парк обявява конкурс за превозни средства, персонализирали външния си вид в българска стилистика.
Конкурсът „Ние сме България” не е просто събитие, а обединителна сила, казват организаторите. Той е един чудесен начин да направим автомобилите си най-голямата движеща се реклама на България.
За участниците е обявен награден фонд:
– 1-во място 5 000 лева
– 2-ро място 2 000 лева
– 3-то място 1 000 лева
Входът до автоизложбата е свободен.
До този момент има записан рекорден брой участници. А ето и какво споделят някои от тях:
Петър Кацарски: „Аз реших да брандирам автомобила си с цел – рекламиране на българските символи. В детайлите си, дизайнът включва шевици и изобразява старата дамаска стомана, с която в миналото са се изработвали мечовете на тракийците.
В днешно време популялизираме много различни неща, които понякога са дори вредни за хората. Забравяме да бъдем единни и да се обединяваме около една обща идея – това да възродим българската култура.
Радвам се, че съм част от събитието, защото с действията си възобновяваме българското!“.
Мирослав Стоянов: „Реших да брандирам автомобила си с българските символи, които ще ни помогнат да разпространим и запазим България, отколкото да рекламирам дадена компания. Така и самият автомобил има по-голяма идентичност. Всички ние сме билборди, нека поне бъдем такива за българското, за обединението и за това, което може да ни помогне да направим България едно ново по-добро място!”
Иван Стоев: „Лично за себе си мога да кажа, че откакто управлявам този автомобил, чувството е страхотно. Нека направим България разпознаваема както на наша територия, така и когато пътуваме в чужбина!”
Стоян Шейретов: „Автомобилът е често оглеждан не само от възрастни, но и деца и юноши, а удивлението в техните очи не лъже”.
Повече можете да откриете на официалния сайт на конкурса.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *