728 x 90

Новият Honda Jazz – с фокус върху комфорта (видео)

    При разработването на следващото поколение на Jazz инженерите и дизайнерите на Honda бяха единодушни в желанието си да поставят комфорта на шофьора и пътника отпред на основно място. Решенията, свързани със структурата, дизайна и ергономията бяха обмислени от всички специалисти в екипа и приложени едновременно, а резултатът от това са водещи в класа нива на

    При разработването на следващото поколение на Jazz инженерите и дизайнерите на Honda бяха единодушни в желанието си да поставят комфорта на шофьора и пътника отпред на основно място. Решенията, свързани със структурата, дизайна и ергономията бяха обмислени от всички специалисти в екипа и приложени едновременно, а резултатът от това са водещи в класа нива на комфорта и пространството. 

    Най-важното за постигането на това е новоразработената от Honda стабилизираща стойката на тялото конструкция със структурна поддръжка на възглавниците на седалките, приложена както към долната част, така и към облегалките, и заменила S-образния дизайн при досегашния модел. Въвеждането на по-широко „дъно“ на седалката е позволило да бъде увеличена с 30 мм самата й дълбочина. По-голямата мекота се усеща незабавно при сядане. Благодарение на новата структура, комбинирана с повече пълнеж, възглавниците се деформират доста по-умерено и най-вече не „пропадат“ надолу при употреба.

    Подобренията в конструкцията на облегалката увеличават опората в областта на лумбалните прешлени и таза, като така се стабилизира стойката на седящия. Това на свой ред предотвратява умората при дълги пътувания, особено в областта на бедрата и кръста. Допълнително новата структура допринася за по-комфортна и стабилно изправена позиция при шофиране дори във завой или по неравни пътища. 

    Облегалките са скосени в горната си част, за да поддържат и обгръщат гърба на пътника още по-добре. Тази форма позволява по-голямо пространство между предните седалки, а това на свой ред улеснява комуникацията между пътниците от първия и втория ред седалки. В най-ниската си точка седалката е с 14 мм по-близо до земята, което в комбинация със заоблените й предни ъгли улеснява влизането и излизането от автомобила.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт