Актуалното поколение Skoda Octavia получи своята модификация G-Teс, която използва метан като основно гориво. Технологията беше внедрена в модела за първи път през 2014 година, а сега дебют прави най-новата й генерация. Драстични промени няма, но системата все пак е подобрена. Задвижването продължава да идва от 1.5-литров турбо мотор, чиято максимална мощност е 130 к.с.
Актуалното поколение Skoda Octavia получи своята модификация G-Teс, която използва метан като основно гориво. Технологията беше внедрена в модела за първи път през 2014 година, а сега дебют прави най-новата й генерация.
Драстични промени няма, но системата все пак е подобрена. Задвижването продължава да идва от 1.5-литров турбо мотор, чиято максимална мощност е 130 к.с.
Подобрена е обаче организацията на резервоарите в конструкцията на автомобила. Сега колата разполага с три резервоара за CNG, които събират общо 17.33 килограма от горивото.
При пълно зареждане те би трябвало да стигнат за пробег от окол 500 километра само на метан. Допълнителен 9-литров резервоар за бензин осигурява още грубо 200 км пробег при извънградски режим.
По каталожни данни, разходът на метан варира между 3.4 и 3.6 килограма за 100 километра пробег.
Новата Octavia ще се предлага във верси G-Tec като хечбек и комби с продажби стартиращи от септември месец тази година.
Припомнете си как се държи в ежедневито метанова Octavia тук
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *