728 x 90

Премиера на Peugeot E-3008 в България

След седем години производство и 1 320 000 продадени автомобила френската марка заменя най-популярния си модел. Първи у нас дебютира електрическият вариант E-3008. Показаният пред журналистите и гостите в салона на Peugeot в София E-3008 е първият модел, разработен върху новата платформа STLA Medium на Stellantis, чиито върхови проектни показатели са пробег до 700 км,

След седем години производство и 1 320 000 продадени автомобила френската марка заменя най-популярния си модел. Първи у нас дебютира електрическият вариант E-3008.

Показаният пред журналистите и гостите в салона на Peugeot в София E-3008 е първият модел, разработен върху новата платформа STLA Medium на Stellantis, чиито върхови проектни показатели са пробег до 700 км, време за зареждане 30 минути, съвременна динамика и свързаност. Моделът ще се произвежда в завода в Сошо  (Франция), продажбите започват тази пролет. 

Гамата на E-3008 ще включва две основни нива на оборудване – Allure и GT, с три опционални пакета с цел опростен избор и три изцяло електрически задвижвания: базово с 210 к.с. (батерия 73 кВтч, пробег 525 км), Long Range (230 к.с., батерия 98 кВтч, пробег 700 км) и Dual Motor (320 к.с., задвижване на двата моста, батерия 73 кВтч, пробег 525 км). По-късно асортиментът ще бъде допълнен от хибридни системи.

Новият E-3008 е лесно разпознаваем по своя фастбек SUV дизайн. Неговите динамични и обтекаеми форми (Cx 0,28) съчетават елегантност, ефективност и простор. С балансираните си размери (дължина: 4,54 м, широчина: 1,89 м, височина: 1,64 м) автомобилът е един от най-компактните в категорията на 100% електрическите SUV модели в C-сегмента, като същевременно предлага изобилие от пространство за пътниците и багажа.

Предната част на новия E-3008 запазва марковия светлинен подпис с по три нокътя от всяка страна но с различни предни фарове и решетка. Свръхкомпактните предни фарове са поместени в тънка, елегантна лента, която е разположена над радиаторната решетка и обгръща цялата предна част.

В интериора впечатлява плаващият, извит 21-инчов HD панорамен екран, който комбинира контролния блок с уредите, head-up дисплея и централния сензорен екран. Той е леко извит към водача, като същевременно остава достъпен за пасажера. От лявата му страна, над компактния волан, инструменталният клъстер извежда цялата информация, свързана с шофирането (скорост, мощност, системи в помощ на водача, енергиен поток). От дясната страна, в центъра на арматурното табло, секцията със сензорния екран може да се използва за управление на отоплението/климатизацията, навигацията, системите за медии/свързаност и др.

За зареждане с променлив ток се предлагат две бордови зарядни устройства: серийно трифазно (11 кВт) и по желание трифазно с 22 кВт. На станция за бързо зареждане с постоянен ток конекторът Mode 4 на новия E-3008 приема мощност до 160 кВт, което позволява батерията на E-3008 да се зарежда от 20% до 80% за 30 минути при версията със стандартен пробег и за по-малко от 30 минути при версията с дълъг пробег Long Range.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт