728 x 90

Шофьорите и пешеходците се оказаха виновни за ремонта на жълтите павета

Станалият вече пословичен ремонт на жълтите павета в София продължава да бъде хит в социалните мрежи. И то поради чисто нова причина – намерен е виновникът за бързото амортизиране на настилката в рамките на само около седмица от пускането на обекта. Красимир Цоклинов, представител на фирмата изпълнител, коментира пред bTV, че високото натоварване в участъка

Станалият вече пословичен ремонт на жълтите павета в София продължава да бъде хит в социалните мрежи. И то поради чисто нова причина – намерен е виновникът за бързото амортизиране на настилката в рамките на само около седмица от пускането на обекта.

Красимир Цоклинов, представител на фирмата изпълнител, коментира пред bTV, че високото натоварване в участъка е причина за нуждата от нов ремонт. По-точно, многото коли и наличието на пешеходна пътека в близост.

„По принцип трафикът е голям. Има кръстовище с пешеходна пътека. Шофьорите в тази зона набиват спирачки и правят допълнително усилие върху настилката и прехлъзване – избутване“, коментира Цоклинов във видео интервю.

Изглежда тази недотам обоснована теория се приема за достоверна от възложителя на ремонта, а именно Столична община. „Широките фуги при неремонтираната част позволяват разместване на павета. Зоната ще бъде пренаредена от фирмата, когато атмосферните условия позволяват“, коментира веднага след изказването на Цоклинов инж. Ангел Джоргов, зам.-кмет на Столичната община.

Както OffNews припомня, обектът е част от основния ремонт на карето между бул. „Цар Освободител“, „ул. Московска“, бул. „В. Левски“ и ул. „Г. С. Раковски“, който е в процес на изпълнение. Гаранцията на ремонта, която се издава от изпълнителя е 5 години. Обектът все още не е приет като завършен от Столична община.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт