728 x 90

Обновеният Jaguar F-Pace SVR ускорява до 100 км/ч за 4 секунди

Новият Jaguar F-Pace SVR вече е по-бърз, по-динамичен и по-изискан от всякога.

Новият Jaguar F-Pace SVR вече е по-бърз, по-динамичен и по-изискан от всякога. Върховният динамичен SUV модел на британската марка е издигнат на друго ниво благодарение на най-новите подобрения от екипа на Jaguar SV.

Усъвършенстванията на спортния SUV автомобил са постигнати чрез комбинация от нов хардуер и преминаването към усъвършенстваната Electronic Vehicle Architecture на Jaguar – накратко EVA 2.0 – и включват вдъхновени от автомобилните състезания детайли, луксозен интериор и най-новите свързани технологии.

Новият F-Pace SVR се предлага ексклузивно с 5.0-литров бензинов двигател V8 със суперчарджър на Jaguar, който произвежда 550 к.с. и 700 Нм въртящ момент – увеличение от 20 Нм.

Това повишаване на въртящия момент осигурява подобрена динамика, а свръх джипката е способна да ускори от 0-100 км/ч за впечатляващите 4 секунди и разполага с максимална скорост от 286 км/ч.

Автомобилът вече разполага със същия преобразувател на въртящия момент, използван при изключителния спортен седан Jaguar XE SV Project 8, за да издържи на по-големите натоварвания. Освен подобрения въртящ момент и ускорение, емисиите на CO2 са намалени от 281 г/км на 275 г/км с разход на гориво от 12.2 л/100 км.

Системите, грижещи се за динамиката на автомобила и трансмисията, също са претърпели промени. Подобреният режим Dynamic се отличава с уникална настройка, предоставяща фокусирано и усъвършенствано шофиране.

Новата функция Dynamic Launch пък използва инерцията на задвижващия тракт, за да поддържа мощността по време на смяна на предавките, допринасяйки за по-бързото ускорение на SVR от място.

Шофьорите също се възползват и от подобрено усещане за спиране в новия F-Pace SVR. Дисковите спирачки 395 мм (отпред) и 396 мм (отзад) вече се поддържат от нова система Integrated Power Booster, която заедно с прекалибриране на спирачната система осигурява по-спортно усещане и по-къс ход на педала на спирачката.

Тази настройка е специфична за флагмана на SVR, докато спирачната система използва нова електрическа система за усилване. Подобрената аеродинамика на автомобила оптимизира охлаждането на спирачките, с което повишава тяхната ефективност, придавайки на водача още по-голяма увереност.

Дизайнът на новия F-Pace SVR е вдъхновен от автомобилния спорт и се характеризира с нови отвори в предната част на автомобила, които подобряват охлаждането на двигателя и спирачките.

Промените осигуряват превъзходни аеродинамични характеристики, а коефициентът на въздушно съпротивление е намален от 0.37 Cd на 0.36 Cd. Освен техническите подобрения, тези елементи осигуряват и по-целеустремен външен вид.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт