728 x 90

Тези марки печелят повече пари в секунда от повечето хора за един месец

Ново проучване, проведено от Uswitch, събира данни за годишните приходи на водещите световни производители на автомобили. Тази информация не е точно тайна – почти всяка компания обявява данните за продажби и приходи поне на тримесечна база, ако не и всеки месец. И винаги има годишно обобщение, което да представи всичко в перспектива, като осреднява върховете

Ново проучване, проведено от Uswitch, събира данни за годишните приходи на водещите световни производители на автомобили. Тази информация не е точно тайна – почти всяка компания обявява данните за продажби и приходи поне на тримесечна база, ако не и всеки месец. И винаги има годишно обобщение, което да представи всичко в перспектива, като осреднява върховете и спадовете.

Разликата тук е, че Uswitch тръгва в друга посока, като разбива годишните печалби до печалби за час, минута и секунда. Най-грубо това означава, че още една годишна заплата е била спечелена от водещите марки автомобили, само докато четете този параграф.

За колко точно пари говорим? Ето бърза диаграма за 10-те автомобилни производители с най-високи доходи, показваща годишните печалби, разбити по час, минута и секунда.

КомпанияГодишни печалбиПечалби за часПечалби за минутаПечалби за секунда
Toyota$275 млрд.$31.4 млн.$523 889$8731
Volkswagen$255 млрд.$29.1 млн.$484 399$8073
Daimler$176 млрд.$20.1 млн.$355 363$5589
Honda$137 млрд.$15.7 млн.$261 349$4356
Mitsubishi$136 млрд.$15.5 млн.$258 702$4312
Ford$127 млрд.$14.5 млн.$241 903$4032
General Motors$122 млрд.$14.0 млн.$233 038$3884
BMW$113 млрд.$12.9 млн.$215 137$3586
Stellantis$99 млрд.$11.3 млн.$188 375$3140
Nissan$91 млрд.$10.4 млн.$172 919$2882

С $8 731 приходи на всяка секунда, Toyota оглавява списъка, но Volkswagen е близо с $8 073. И двете групи имат сериозна преднина пред третия Daimler, но дори Nissan в дъното на списъка печели близо 3000 долара всяка секунда.

Това със сигурност поставя различна гледна точка върху финансовия свят на автомобилния бизнес, но не всичко е розово. През 2020 г., например, Toyota похарчи над 1 милиард долара само за реклама и то само в САЩ. Извън сметката оставяме производство, заплати на персонал, развойна дейност и всичко останало, което съпътства дейността на един автомобилен гигант.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт