728 x 90

Ford Puma ST-X: Златната среда по мощност

    Семейството на Puma се обогати с версия ST-X, чиято мощност е 160 к.с. Тя включва спортно окачване и трансмисия с двоен съединител. Ford представи нова комбинация за силовия тракт на Puma ST-X. Тя съчетава познатия 1,0-литров трицилиндров бензинов турбодвигател с технология мек хибрид, седемстепенна трансмисия с двоен съединител и задвижване на предните колела. 10 к.с.

    Семейството на Puma се обогати с версия ST-X, чиято мощност е 160 к.с. Тя включва спортно окачване и трансмисия с двоен съединител.

    Ford представи нова комбинация за силовия тракт на Puma ST-X. Тя съчетава познатия 1,0-литров трицилиндров бензинов турбодвигател с технология мек хибрид, седемстепенна трансмисия с двоен съединител и задвижване на предните колела.

    10 к.с. повече чрез overboost

    Със своите 160 к.с. и 200 Нм въртящ момент новото задвижване се позиционира по-ниско от варианта с 200 к.с., който също ще продължи да се предлага. Чрез функцията overboost мощността на трицилиндровия двигател може да бъде увеличена в продължение на няколко секунди до 170 к.с. и максимален въртящ момент от 248 Нм. При необходимост 100 км/ч се достигат от място за 7,4 секунди. Обявената максимална скорост е 210 км/ч.

    Другите характеристики на новата Puma ST-X включват спортно окачване с по-големи стабилизатори, по-директно управление и висококачествено оборудване. Освен това автомобилът въвежда за първи път външния цвят Nitro Blue, предназначен единствено за моделите ST. По желание покривът се предлага с лъскавочерно контрастно покритие. Други визуални акценти са черната рамка на радиаторната решетка и корпусите на външните огледала, боядисани в черно. Сплитер, интегриран в предната броня, подобрява притискащата сила на предницата. Голям заден спойлер и характерен заден дифузор също допринасят за мощния вид на компактния сортист, докато характерната ST предница е оптимизирана за охлаждане на двигателя и ефективност. Визията се допълва от серийните алуминиеви джанти 8×19 цола с обработени метални повърхности и гуми 225/40. Подсилената спирачна система новият вариант заимства от по-мощния си брат.

    Интериорни промени

    За по-качествен вид на интериора допринасят спортни седалки с тапицерия от синтетична кожа, отопляемо челно стъкло, индуктивна зарядна станция и информационно-развлекателна система SYNC 3. Новата версия ST-X вероятно ще може да бъде поръчана от началото на април. Ford все още не е обявил цени.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт