728 x 90

DS 9 струва повече от аналогично BMW 5-Series – стартова цена от 117 881 лв. в България

След дълго очакване, флагманът на DS вече е на българския пазар. Моделът се предлага във версии DS 9 E-TENSE 4X4 360 и DS 9 E-TENSE 250, като дори и базовата струва повече от аналогичен модел BMW 5-Series. Цените за България стартират от 117 881 лева с ДДС за по-слабото хибридно задвижване, а най-евтиният плъг-ин хибрид

След дълго очакване, флагманът на DS вече е на българския пазар. Моделът се предлага във версии DS 9 E-TENSE 4X4 360 и DS 9 E-TENSE 250, като дори и базовата струва повече от аналогичен модел BMW 5-Series. Цените за България стартират от 117 881 лева с ДДС за по-слабото хибридно задвижване, а най-евтиният плъг-ин хибрид на Серия 5 струва 109 800 лева. По-долу ви представяме повече информация за двете модификации на DS 9.

DS 9 E-TENSE 4×4 360

Новият DS 9 E-TENSE 4×4 360 използва специално проектирани преден и заден мост с по-широка следа. Спирачната система е усилена с четирибутални спирачни апарати за по-добро разпределение на спирачното усилие при тежко натоварване и с дискове с размер 380 x 32 мм отпред (увеличение с 50 x 2 мм в сравнение със спирачните дискове при DS 9 E-TENSE 225) и 290 x 12 мм на задните колела.

Подобно на едноместния състезателен болид, спечелил шампионската титла във Formula E, механичното спирачно действие се използва само ако е необходимо след процеса на рекуперация на излишната енергия при намаляване на скоростта. Амортисьорите, пружините и напречния стабилизатор на окачването са уникални за модела, също както и настройките на управляващата електроника на задвижването. Независимо от нивото на оборудване, системата DS ACTIVE SCAN SUSPENSION се предлага стандартно за новия модел, за да предложи предимствата на окачването 21st Century на DS, което съчетава приглушения комфорт на престижната лимузина с динамизма на спортните Grand Touring купета.

Четирицилиндровият двигател с мощност 200 к.с. и двата електромотора – един с мощност 110 к.с. (вграден в предавателната кутия отпред) и друг с мощност 113 к.с. (свързан със задния мост), са съчетани с интелигентна система за двойно предаване. Акумулаторната батерия с капацитет 11.9 кВтч използва високотехнологично управление, което гарантира ниска енергийна консумация и оптимална ефективност в различните режими на движение.
В режим на движение с нулеви локални емисии, DS 9 E-TENSE 4×4 360 може да измине до 52 километра пробег в градски WLTP цикъл или 47 километра в комбиниран WLTP цикъл. Разходът на гориво се ограничава дo 1.8 л/100 км с хомологирани емисии на CO2 в размер на 41 г/км в WLTP цикъл.

Максималната скорост на DS 9 E-TENSE 4×4 360 е ограничена по електронен път до 250 км/ч, с възможност за достигане на скорост от 140 км/ч на изцяло електрическа тяга. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5.6 секунди.

Цени в България

DS 9 E-TENSE 4×4 360 PERFORMANCE LINE +: 131 021 лв. с ДДС
DS 9 E-TENSE 4×4 360 RIVOLI +: 137 057 лв. с ДДС

DS 9 E-TENSE 250 – 70 километра пробег с нулеви локални емисии

DS 9 E-TENSE 250 използва четирицилиндров двигател PureTech с 200 к.с. в комбинация с електродвигател с мощност 80 кВт (110 к.с.). Новата акумулаторна батерия с капацитет 15.6 кВтч позволява изминаването на дo 70 километра (градски WLTP цикъл) или 61 километра в комбиниран WLTP цикъл. Вграденото зарядно устройство с мощност 7.4 кВт осигурява възстановяване на заряда от 0 дo 100% за 2 часа и 23 минути. Количествата на отделените CO2 е намалено до едва 26 г/км с хомологиран разход на гориво от 1.1 л/100 км в комбиниран WLTP цикъл. Максималната скорост на DS 9 E-TENSE 250 е електронно ограничена на 240 км/ч, като максималната скорост на изцяло електрическа тяга достига 135 км/ч. Ускорението от 0 дo 100 км/ч отнема 8.1 секунди.

Цени в България

DS 9 E-TENSE 250 PERFORMANCE LINE +: 117 581 лв. с ДДС
DS 9 E-TENSE 250 RIVOLI +: 121 969 лв. с ДДС

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт