Кларксън, Хамънд и Мей спират свой губещ проект – DriveTribe

DriveTribe, сайтът за социални медии, насочен към автомобилната индустрия, основан от Джеръми Кларксън, Ричард Хамънд и Джеймс Мей, ще преустанови дейността си. В изявление на триото те цитират „сериозните намаления на маркетинговите бюджети в цялата индустрия“ поради глобалния недостиг на микрочипове, причиняващ спад в приходите от реклама. Бизнесът приключва в края на месеца след пет

DriveTribe, сайтът за социални медии, насочен към автомобилната индустрия, основан от Джеръми Кларксън, Ричард Хамънд и Джеймс Мей, ще преустанови дейността си. В изявление на триото те цитират „сериозните намаления на маркетинговите бюджети в цялата индустрия“ поради глобалния недостиг на микрочипове, причиняващ спад в приходите от реклама. Бизнесът приключва в края на месеца след пет години в онлайн пространството.

„Всички сме наистина разочаровани, че предизвикателствата в индустрията – ни най-малко подпомогнати от продължаващата пандемия – просто направиха невъзможно продължаването на бизнеса в сегашния му вид“, казва Кларксън в изявлението. Мей е малко по-малко официален в своята част от съобщението. „Но в крайна сметка това е бизнес и бизнесът е изритан от всичко, което се случва в света“, пише той.

Хамънд ще продължи духа на DriveTribe в собствените си канали в социалните медии. „Елате и се присъединете към мен по каналите заедно с много познати лица на DriveTribe, докато продължаваме да поддържаме марката и разговора живи“, казва той в своята част от изявлението. Ако сте потребител на DriveTribe, сайтът дава възможност да изтеглите цялото ваше съдържание, така че знанията и усилията ви да не отидат на вятъра.

Кларксън, Хамънд, Мей и продуцентът на Grand Tour Анди Уилман създадоха DriveTribe през 2016 г. Хамънд описа произхода на идеята така: „Няма мащабна онлайн автомобилна общност, където хората могат да се срещат и споделят видео, коментари, информация и мнения.“

Прочети още:
Главният дизайнер на Москвич 2141 готов да участва в проекта за възраждането му, предлага "аеродинамичен" дизайн

Сайтът включваше комбинация от новини, ревюта, автомобилни викторини и друго редакционно съдържание. Разнообразие от тематични раздели или „племена“ позволиха на ентусиазираните потребители да публикуват снимки, видеоклипове или друга информация, за да създадат общност от хора с еднакво мислене.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *