728 x 90

Нов китайски офроудър покорява Европейските пазари

    Италианската компания DR Automobiles започва вноса на нов всъдеход с класически дизайн на име ICKX K2 Италианската фирма DR Automobiles не е сред новите играчи на Стария континент – компанията от доста години се е специализирала във вноса и ребрандирането на моделите на различни китайски марки, сред които Cherry и JAC. Автомобилите се продават под

    Италианската компания DR Automobiles започва вноса на нов всъдеход с класически дизайн на име ICKX K2

    Италианската фирма DR Automobiles не е сред новите играчи на Стария континент – компанията от доста години се е специализирала във вноса и ребрандирането на моделите на различни китайски марки, сред които Cherry и JAC. Автомобилите се продават под марката DR, която освен в Италия е добре позната в няколко други европейски държави, включително България – другите пазари на фирмата са Испания и Франция.

    Най-новото попълнение в гамата на DR сега се очаква да стане европейска версия на BAIC BJ40, която ще се продава по нашите ширини под означението ICKX K2. В Китай този модел се продава с различни междуосия и разнообразие от каросерийни варианти, докато тук се очаква на първо време единствено модификация с дълго междуосие и пет врати. Дължината на каросерията е 4,65 м, широчината и височината възлизат съответно на 1,92 и 1,87 метра. Както личи и от ретро дизайна на каросерията, автомобилът е „вдъхновен“ от Jeep Wrangler. Използваме израза „вдъхновен“, макар че „изкопиран“ традиционно би било по-близко до истината, когато става дума за китайско копие на добре известен продукт. Пътният просвет възлиза на 220 милиметра, колелата са 20-цолови.

    Двигателят – двулитров дизел от Saab!

    Доста голямо удивление предизвиква това, което се намира под предния капак. Независимо от тенденцията за низвергване на дизелите, автомобилът се задвижва именно от дизел с работен обем два литра, мощност 162 к.с. и въртящ момент 380 Нм, който преди време е ползван от шведската компания Saab, което от своя страна ще рече, че корените му идват от концена General Motors. Трансмисията е осемстепенен автоматик, задвижването, разбира се, е на четирите колела. Има и два блокажа на диференциалите, което предполага сериозна проходимост.

    Серийното оборудване включва LED фарове, камера за заден ход, кожени тапицерии, подгряване и електрически реглаж на седалките, мултимедия, двузонов климатроник и пр. За начална цена се спряга сума от порядъка на 54 000 евро – доста пари за китайски автомобил, но и страшно изгодно предложение на фона на конкуренцията.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт