728 x 90

Димитър Илиев: „Молих се да измием мантинелите и да изправим знаците. До ден днешен – нищо“

Един от доскорошните ръководители на Агенцията за безопасност по пътищата, рали шампионът Димитър Илиев, говори повече за отношението, на което се е натъкнал по време на работата си в агенцията. В интервю за NOVA, цитирано от Булевард България, Илиев коментира, че през цялото време на дейността си е бил възпрепятстван от повсеместна неангажираност, най-вече от

Един от доскорошните ръководители на Агенцията за безопасност по пътищата, рали шампионът Димитър Илиев, говори повече за отношението, на което се е натъкнал по време на работата си в агенцията. В интервю за NOVA, цитирано от Булевард България, Илиев коментира, че през цялото време на дейността си е бил възпрепятстван от повсеместна неангажираност, най-вече от чиновници на АПИ.

„Най-знаково беше отношението на Агенция „Пътна инфраструктура“. Тя е собственик на повечето от републиканските пътища в България. Там се корени проблемът. Те трябва да решават инфраструктурните проблеми. Почти на всяка среща – а те са над 40 срещи – те ми обясняват как не може да се направи нещо и нямат ресурс за елементарни неща. От ден първи ги моля да измием мантинелите заради светлоотразителите, по които шофьорите се ориентират къде да карат в тъмната част на денонощието. До ден днешен не са измити.“

„Аз знам, че някои от жертвите можеше да бъдат спасени наистина с малко усилия. Как успяват в другите държави да решават проблемите на момента, а ние ги точим с години? За елементарни неща – да сложим някъде маркировка, да отрежем храстите някъде, да изправим знак, да поставим мантинела – отнемаше месеци. Някои от нещата дори не се свършиха. Вие дори не можете да си представите съпротивата. Това са хора, които повече от 10 години работят в такива позиции, създали са си някаква златна среда, не искат да им се разбива статуквото, в което работят“, казва още Илиев.

„Колко години се строи АМ „Хемус“, докъде е построена и как бяха раздадени последните пари за нея? Без план, без проекти, изтеглени в чували и изгубени след това… Безхаберие и масово построяване на пътища с некачествено строителство – те още не са построени, а вече започваме да ги ремонтираме и отстраняваме проблемите“, добавя той.

„Най-голямото ми притеснение беше, че се превръщам в един от тези хора. Не може да имаме проблем, да искаме да го решим, а да ти се докарат още 10 довода защо не може да се намери решението. Това е организация от хора, които не искат да им се промени начина на работа. Много се съмнявам някога отново да работя в държавна администрация“, коментира Илиев.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт