728 x 90

BMW отваря за всички глобалния си сайт за изследване на тенденциите

Изключителна технологична експертиза за всеки: BMW Group прави публично достояние своя Trend Radar. Уебсайтът за изследване на тенденциите в технологичния сектор обединява ключовите открития на глобалните технологични офиси на BMW в САЩ, Германия, Израел, Япония, Корея, Сингапур и Китай. Проучването на глобалните тенденции позволява на компанията да прави изводи за бъдещото технологично развитие. Като част

Изключителна технологична експертиза за всеки: BMW Group прави публично достояние своя Trend Radar. Уебсайтът за изследване на тенденциите в технологичния сектор обединява ключовите открития на глобалните технологични офиси на BMW в САЩ, Германия, Израел, Япония, Корея, Сингапур и Китай. Проучването на глобалните тенденции позволява на компанията да прави изводи за бъдещото технологично развитие. Като част от подхода за отворен достъп, тези резултати ще бъдат незабавно обработвани в Trend Radar и ще бъдат предоставени за външен достъп, което означава, че научни институции, start-up компании, както и потенциални партньори могат да ги използват. BMW иска да започне диалог с тях, използвайки този подход, който никога досега не е бил прилаган в автомобилната индустрия. Това ще насърчи открит обмен на технологични тенденции в индустриите и ще насърчи сътрудничеството.

Франк Вебер, член на Управителния съвет за развитие на BMW AG, обяснява инициативата: „За мен едно нещо е ясно: иновациите се създават в пресечната зона на различните технологии, т.е. чрез взаимодействие. Чрез публикуването на нашия технически радар, ние искаме да започнем диалог с потенциални партньори. Научноизследователската и развойна дейност не могат да работят без поглед отвън навътре.“

За да идентифицират най-интересните технологични разработки от производството и науката, скаутите от технологичните офиси оценяват иновациите въз основа на три въпроса: (1) Какво значение има технологията за мобилността? (2) Колко бързо узрява развитието й? (3) Какво трябва да знае BMW Group, за да приложи успешно технологията? Това води до формиране на портфолио с тенденции, за които се препоръчва за внимателно наблюдение (Watch), първоначални проекти (Prepare) или конкретно, гъвкаво приложение (Act).

Прочети още:
СИСТЕМАТА E-CORNER НА HYUNDAI Е РЕВОЛЮЦИЯ В ЗАВИВАНЕТО

В BMW Group проучването на тенденциите и технологичното проучване не са самоцел. Повече от половината от 400 проекта, които технологичните офиси са започнали от 2019 г. насам, произтичащи от идентифицирани тенденции, са прехвърлени към специализиран отдел. От тях около 10% са намерили своето място в конкретни приложения и продукти – пет пъти повече от това, което обикновено се случва при прехвърлянето на иновации в практиката. Един пример е iDrive панелът на BMW iX. Специална лазерна обработка перфорира дървото на контролния панел по такъв начин, че цифровите дисплеи отдолу да светят и да могат да се управляват, ако е необходимо. Това приложение произлиза от технологиите, открити от технологични офиси в Япония и Корея.

Tech Radar може да бъде достъпен на този адрес.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget