728 x 90

M3 CS е готов да завладее всяка писта

През 2023 г. баварците ще предлагат още по-върхова версия на M3, наречена CS. Представянето ще бъде на вълнуващото 24-часово състезание на Дайтона, а снимки на предстоящия модел вече истекоха в медиите. През 2022 г. M GmbH отпразнува петдесетия си рожден ден и представи за юбилея някои нови модели, включително BMW M2 и BMW M4 CSL.

През 2023 г. баварците ще предлагат още по-върхова версия на M3, наречена CS. Представянето ще бъде на вълнуващото 24-часово състезание на Дайтона, а снимки на предстоящия модел вече истекоха в медиите.

През 2022 г. M GmbH отпразнува петдесетия си рожден ден и представи за юбилея някои нови модели, включително BMW M2 и BMW M4 CSL. Особено с втория много общи неща има и новият M3 CS. Под предния капак е познатият агрегат S58, който черпи мощността си от редови шестцилиндров мотор с работен обем три литра и два турбокомпресора.

BMW M3 CS с 540 к.с.

За да запази дистанция от M4 CSL, седанът вероятно ще се задоволи с около 540 к.с., докато купето осигурява над 550 к.с. Мощността се предава към четирите колела чрез осемстепенна автоматична скоростна кутия ZF и двойно предаване xDrive. Подобно на M4 CSL, M3 CS разчита основно на леки материали. Моделът ще отпразнува официалната си премиера като част от 24-часовото състезание в Дейтона на 28/29 януари 2023 г., но ние вече разполагаме със снимки на предстоящия модел.

Прочети още:
Jaguar I-Pace не спира да бележи успехи, а жаждата за него е все по-голяма

Разликата е в детайлите

Физиономията на M3 CS е изцяло в стила на M4 CSL. Огромните „бъбреци“ са подчертани с няколко плътни напречни прегради, аеродинимични елементи и спойлери. Разширените прагове и калници характеризират страничния изглед. Отзад има малък спойлер на капака на багажника и изпускателна система с по два кръгли накрайника отдясно и отляво до масивния дифузьор. Окачването на BMW M3 CS снижава седана малко по-близо до асфалта и освен това е настроено по-стегнато. Спирачната система също е оптимизирана за увеличената мощност. Отпред пилотът и пътникът седят в състезателни седалки с карбонови черупки. 

Източник: ams.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget