Финални тестове за електрическия BMW iX1

Неговата технология BMW eDrive от пето поколение осигурява кратки времена за зареждане и голям пробег дори и при екстремно ниски минусови температури.

Започва обратното броене за третото поколение на BMW X1 – както и за първото Sports Activity Vehicle (SAV) с чисто електрическо задвижване в премиум компактния сегмент. Сега новото BMW iX1 успешно приключва тестовете за динамика на управлението в зимния тестов център на BMW Group на полярния кръг. По покритите със сняг пътища и специално подготвените ледени повърхности около Арйеплог в Северна Швеция то заедно с Plug-in хибридните модели на новото BMW X1 преминава през изпитанията на своите системи на задвижването и окачването. С това процесът на разработките за серийно производство на поредния напълно електрически модел на BMW Group достигат до финалната си фаза.

Тежките тестове при смразяващ студ и зимни пътни условия са особено интензивно натоварване най-вече за електромоторите, електрическото задвижване на четирите колела, високоволтовата батерия, както и управляващата електроника и технологията за зареждането на  BMW iX1. Неговата технология BMW eDrive от пето поколение осигурява кратки времена за зареждане и голям пробег дори и при екстремно ниски минусови температури благодарение на най-актуалното поколение на акумулаторните клетки и интелигентното управление на топлината. С по един електромотор на предната и задната ос, чиито разгръщане на мощността се координира прецизно за максимално сцепление и динамика, както и екстремно бързия контрол на сцеплението BMW iX1 разполага с идеалните предпоставки за уверено задвижване на всякакви настилки.

В зимния тестови център на BMW Group в Арйеплог особено детайлно могат да бъдат настроени системите за контрол на задвижването и окачването на новите модели. Заснежените настилки и специално подготвените за тестовете повърхности на замръзналите езера осигуряват на инженерите на BMW Group идеалните условия съгласуване на управлението на двигателите, на електрическото задвижване на четирите колела и на системите за контрол на окачването – до граничните режими на надлъжното и страничното ускорение. Ледените повърхности осигуряват и перфектните възможности за фини тестове и оптимизиране на взаимодействието между задвижването и окачването. Интензивната тестова програма е основата за винаги сигурно, уверено и типично за BMW спортно поведение на пътя, както и за хармонично цялостно изживяване при шофиране.

Прочети още:
Honda ZR-V дебютира през 2023 година с хибридно задвижване

BMW iX1 е вече третият SAV на марката с чисто електрическо задвижване. То ще допълни гамата от модели непосредствено след въвеждането на пазара на новото BMW X1, планирано за есента на 2022 година. Моделът с чисто електрическо задвижване е базиран на гъвкавата автомобилна архитектура и ще се произвежда на една и съща поточна линия заедно с вариантите на компактния SAV с двигатели с вътрешно горене и Plug-in хибридно задвижване.

Данните за разхода на гориво, емисиите на CO2, консумацията на електроенергия и работния обхват се определят в съответствие с Европейския регламент (EC) 715/2007 в приложимата версия. Те се отнасят за превозни средства на германския пазар. Когато е показан диапазон, цифрите отчитат въздействието на всякакви допълнителни опции.

Всички стойности са изчислени въз основа на новия тестов цикъл WLTP. Стойностите на WLTP се приемат като основа за определяне на свързаните с превозните средства данъци или други мита, базирани на емисиите на CO2, както и на допустимостта за всякакви приложими субсидии, специфични за превозното средство. 

Допълнителна информация относно официалните данни за разхода на гориво и специфичните стойности на емисиите на CO2 от новите леки автомобили е включена в следните насоки: „Ръководство за икономия на гориво, емисии на CO2 и консумация на електроенергия от нови леки автомобили), които могат да бъдат получени безплатно от такса от всички представителства на BMW.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *