Продават BMW 3-Series Compact E36 с V12 двигател от 850 CSi

3-Series Compact беше опитът на BMW от 90-те да създаде хечбек от базово ниво, който да допълни гамата от седани, комбита, кабриолети и SUV автомобили на марката. Разбира се, това беше странно изглеждащ хеч с отрязана задна част и само две врати. Баварската компания дори експериментира с версия M3 Compact, когато поколението E36 беше в

3-Series Compact беше опитът на BMW от 90-те да създаде хечбек от базово ниво, който да допълни гамата от седани, комбита, кабриолети и SUV автомобили на марката. Разбира се, това беше странно изглеждащ хеч с отрязана задна част и само две врати. Баварската компания дори експериментира с версия M3 Compact, когато поколението E36 беше в продажба, но така и никога не постави нещо по-голямо от шестцилиндров двигател под капака на сериен Compact.

Това обаче направи един норвежки ентусиаст преди около 16 години, когато реши да замени оригиналния редови четирицилиндров двигател на своя Compact с 5.6-литров V12 от 850 CSi. Това е бил просто най-големият двигател на BMW, който той е успял да намери по това време. В случая е свързан с ръчна кутия, която изпраща мощността само към задните колела.

Разбира се, с гигантски V12 отпред и лека задница, това със сигурност не е най-доброто превозно средство за използване на писта. Въпреки това, с около 400 конски сили и относително ниско общо тегло, тази Серия 3 Compact V12 ще предизвика много усмивки на лицето ви.

Прочети още:
БГ пазар: Продават отличен VW Passat B2 на 35 години с 1.6 атмосферен дизел

Отвън машината изглежда почти като малкия брат на M3 с подходящите брони и джанти Hartge. Ако хечбекът ви изглежда по-нисък до земята, това е така, защото той всъщност се движи с окачване M3 E36, докато вътре в купето има пълен комплект седалки, измервателни уреди и арматурно табло, получени от същата кола.

Горещият хечбек има приблизително малко над 100 000 изминати километра до момента и изглежда в много добро състояние. С трансплантацията на двигателя се съмняваме, че има пълна сервизна история, въпреки че се обзалагаме, че всеки, който харчи цяло състояние за поставяне на V12 в малък хечбек, ще поддържа колата си диста добре.

А цената? Автомобилът в момента се продава в Норвегия, както съобщава Motor1.com, с искана цена от 299 000 норвежки крони, което се равнява на около 33 000 долара по текущия обменен курс. Вижте повече в обявата.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *