За отбелязване на 210-тата годишнина на Peugeot е проектирано специално лого от дизайнерите на студиото Peugeot Design Lab. То ще идентифицира всички събития, свързани с това честване. Лъвът, посланик на марката, е изобразен в профил и е подчертан със стрела. Това напомня най-старото съществуващо лого на Peugeot (регистрирано през 1858 г.), което символизира трите качества на трионите
За отбелязване на 210-тата годишнина на Peugeot е проектирано специално лого от дизайнерите на студиото Peugeot Design Lab. То ще идентифицира всички събития, свързани с това честване.
Лъвът, посланик на марката, е изобразен в профил и е подчертан със стрела. Това напомня най-старото съществуващо лого на Peugeot (регистрирано през 1858 г.), което символизира трите качества на трионите Peugeot, произвеждани от марката в самото начало: гъвкавост, сила на зъбците и скорост на рязане. Стрелата символизира идеята за скорост.
Надписът „210 години“ е препратка към историята на марката, но и към следващите 210 години. Черните и белите цветове на логото подчертават умереност и пестеливост, лайтмотивът на Peugeot. Кръгът около лъва утвърждава логото като емблема – етикет, който всеки ще се гордее да направи свой собствен.
Две колекции Peugeot Lifestyle продукти, посветени на честването на 210-тата годишнина на Марката, ще бъдат пуснати в продажба в края на септември в онлайн магазина www.webstore.peugeot.bg.
Феновете на Peugeot ще се гордеят да носят тениски, суитшърти или шапки, както и да използват раници, значки или ключодържатели, които ще бъдат с тях всеки ден.
– Колекцията, посветена на честването на 210-годишната история на Peugeot, включва черното лого на бял фон с надпис „210 години“,
– Колекцията, носеща бялото лого на черен фон с надпис "от 1810 г.", е неподвластна на времето и съдържа кулинарни предмети, включително мелничка за пипер.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *