Разбира се, стартирането на толкова амортизиран двигател не е лесна работа, ако изобщо е възможна.
Японските автомобили от близкото минало се славеха като абсолютно неразрушими, поне що се отнася до тяхната техника. Бензиновите двигатели на Toyota, Honda и Mazda бяха абсолютен еталон през 90-те години на миналия век.
Един от популярните представители в Golf сегмента по това време беше Mazda 323, която играе ролята на предшественик на сегашната Mazda 3. Този автомобил се продаваше с надеждни бензинови двигатели с инжекционно впръскване на горивото и два горни разпределителни вала.
Колко точно издръжлив е един такъв двигател? Ново видео от канала Flexiny в YouTube ни показва 323F от 1992 година, който е стоял на произвола на съдбата близо 17 години.
Разбира се, стартирането на толкова амортизиран двигател не е лесна работа, ако изобщо е възможна. Необходим е преглед на свещите, тока, подаването на горивото и още няколко други неща.
В крайна сметка, след известни усилия, 4-цилиндровият агрегат запалва, макар и да работи доста неравномерно в началото. След няколко цикъла на палене, гасене и повторно палене с изфорсиране, двигателят започва да придобива доста по-здравословен звук.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *