От компанията наричат предпазното „облекло“ Safety Bubble като то е част от кампанията Sanitised by Tata Motors, която фирмата стартира през август тази година.
Индийският производител на автомобили Tata започна да използва специални найлонени опаковки за новите си автомобили. Целта е машините да бъдат предпазени от потенциално озоваване на коронавируси преди предаване на новите им собственици.
От компанията наричат предпазното „облекло“ Safety Bubble като то е част от кампанията Sanitised by Tata Motors, която фирмата стартира през август тази година. Програмата идва в отговор на високия брой заразени от COVID-19 в страната.
Като част от програмата, служители на Tata редовно и доста задълбочено дезинфекцират нови автомобили преди доставка към собствениците им. Новата стъпка цели да ограничи максимално потенциалния контакт между хора с колите.
Изглежда кампанията срещу сериозно одобрение от клиентите в Индия, тъй като постът във Facebook, анонсиращ Safety Bubble, вече има над 1200 лайка. Позитивните коментари също са много.
Очаква се до края на годината почти всички 806 дилърства на Tata в Индия да започнат да използват Safety Bubble регулярно. Ще бъде интересно да видим дали и други международни компании ще прибегнат към подобен защитен метод.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *