728 x 90

В Индия опаковат нови коли в найлони, за да ги предпазят от коронавирус преди доставка

От компанията наричат предпазното „облекло“ Safety Bubble като то е част от кампанията Sanitised by Tata Motors, която фирмата стартира през август тази година.

Индийският производител на автомобили Tata започна да използва специални найлонени опаковки за новите си автомобили. Целта е машините да бъдат предпазени от потенциално озоваване на коронавируси преди предаване на новите им собственици.

От компанията наричат предпазното „облекло“ Safety Bubble като то е част от кампанията Sanitised by Tata Motors, която фирмата стартира през август тази година. Програмата идва в отговор на високия брой заразени от COVID-19 в страната.

Като част от програмата, служители на Tata редовно и доста задълбочено дезинфекцират нови автомобили преди доставка към собствениците им. Новата стъпка цели да ограничи максимално потенциалния контакт между хора с колите.

Изглежда кампанията срещу сериозно одобрение от клиентите в Индия, тъй като постът във Facebook, анонсиращ Safety Bubble, вече има над 1200 лайка. Позитивните коментари също са много.

Очаква се до края на годината почти всички 806 дилърства на Tata в Индия да започнат да използват Safety Bubble регулярно. Ще бъде интересно да видим дали и други международни компании ще прибегнат към подобен защитен метод.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт