728 x 90

Плъг-ин хибрид и куп технологии в новия Lexus NX

Lexus NX от 2022 г. пристига, за да даде на луксозния кросоувър ново поколение с някои големи промен спрямо предшественика. Сред тях откриваме чисто нова информационно-развлекателна система с голям сензорен екран. Производството започва през третото тримесечие на 2021 г. Свеж външен видВъншният дизайн има подобрен вид от досегашния Lexus NX. Все още налице е познатата

Lexus NX от 2022 г. пристига, за да даде на луксозния кросоувър ново поколение с някои големи промен спрямо предшественика. Сред тях откриваме чисто нова информационно-развлекателна система с голям сензорен екран. Производството започва през третото тримесечие на 2021 г.

Свеж външен вид
Външният дизайн има подобрен вид от досегашния Lexus NX. Все още налице е познатата решетка отпред, но с преработени фарове, които имат заострени светлини с форма на стрелка. Трипроекторните LED фарове са опция. Задният губи традиционната си емблема L на марката, която вместо това бива заменена от надпис с удебелени букви LEXUS. Задните светлини обхващат цялата ширина на автомобила.

Вътре има преработена технология за развлечение, която компанията нарича Lexus Interface. Тя се предлага стандартно с 9.8-инчов екран, а опция е 14-инчов дисплей. Има физически циферблати за управление на елементи като климатичен контрол и сила на звука. Други технологии в кабината включват 7.0-инчов екран с висока разделителна способност в арматурното табло и опционален 10-инчов head-up дисплей.

Отопляемите предни седалки вече са стандартни и има опция за отопляеми задни места. Тапицерията се предлага в черно, както и цветове Palomino и Rioja Red NuLuxe. Опциите за декорация включват Black Open Pore дърво и Black Prism с триизмерна шарка. Предлага се панорамен покрив, който има отвори за пътниците отпред и отзад.

Двигателите
2022 NX предлага четири силови агрегата. Базовата версия е NX 250, който разполага с 2.5-литров атмосферен четирицилиндров двигател, произвеждащ 203 конски сили и 250 Нм въртящ момент. Тягата преминава през осемстепенна автоматична кутия и може да достига или предните колела, или двете оси. Версията се нуждае от 8.2 секунди, за да достигне 60 мили в час (96 километра в час) и 8.6 секунди, за да достигне тази скорост за модела AWD.

Има и NX 350, който се предлага с 2.4-литров турбокомпресорен мотор с четири цилиндъра, който произвежда 275 к.с. и 430 Нм. Той също така използва 8-степенна автоматична кутия и достига до 96 км/ч за 6.8 секунди.

Ако предпочитате хибрид, тогава има NX 350h с 2.5-литров четирицилиндров двигател и електрически мотор на всяка ос. Тази система произвежда 239 к.с. и може да достигне 96 км/ч за 7.2 секунди.

И накрая, новият зареждащ се хибрид NX 450h +. За съжаление Lexus все още не предлага пълни спецификации за този силов агрегат. Той използва същия 2.5-литров четирицилиндров като NX350h, а Lexus твърди, че има „EV мощност, еквивалентна на 2.0-литров двигател“. Спринтът до 96 км/ч се изчислява на 6.0 секунди, а обхватът само на електрическа мощност трябва да бъде около 70 километра.

NX 450h + се предлага стандартно с вградено 3.3-кВт зарядно устройство. За зареждане на кросоувъра са необходими 4.5 часа при 240-волтова мощност. Допълнителното 6.6 кВт ускорено зарядно устройство намалява това време до 2.5 часа.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт