728 x 90

Новата Honda CR-V тръгва у нас с цена от 59 990 лева

Новият HR-V осигурява уникално изживяване зад волана и бърза реакция, съчетана с мощната и икономична двумоторна технология e:HEV, включена като стандартно задвижване за първи път в модела. Следващото поколение на популярния компактен SUV предлага водещи в класа пространство, комфорт, практичност, безопасност и технологии, всичко това въплътено в eдновременно дръзкия и елегантен дизайн като на спортно

Новият HR-V осигурява уникално изживяване зад волана и бърза реакция, съчетана с мощната и икономична двумоторна технология e:HEV, включена като стандартно задвижване за първи път в модела. Следващото поколение на популярния компактен SUV предлага водещи в класа пространство, комфорт, практичност, безопасност и технологии, всичко това въплътено в eдновременно дръзкия и елегантен дизайн като на спортно купе.

Моделът ще бъде при дилърите на марката у нас към края на 2021 година или в началото на следващата година. Стартовата цена ще бъде 59 990 лева.

Напълно новият HR-V е поредното попълнение в хибридната e:HEV гама на Honda, наред с представените през 2020 г. следващи поколения на CR-V и Jazz. Задвижващата технология e:HEV осигурява оптимален микс от икономичност и динамика

Ниски вредни емисии и незабавна реакция

Системата e:HEV се състои от два компактни, но мощни електромотора, съчетани с бензинов 1,5-литров двигател DOHC i-VTEC по цикъл на Аткинсън, литиевойонна батерия и иновативна трансмисия с фиксирана предавка, свързана с блок за управление на захранването (PCU). Технологията е плод на 20-годишния опит с хибридното задвижване, който Honda натрупа както в пътните автомобили, така и във Формула 1.

За HR-V, мощността на е:HEV е увеличена до 131 к.с. и 253 Нм въртящ момент срещу 109 к.с. при Jazz. При HR-V тя дори е по-компактна, отколкото беше при малкия градски модел. Броят на клетките на батерията е увеличен с 25% и това осигурява по-голям енергиен запас. Блокът за управление на захранването (PCU) е с по-малък размер и сега то е намерило място в моторния отсек. Охлаждането е водно вместо въздушно. Предавателното число между електромотора и колелата е понижено, а това на свой ред подобрява динамиката на HR-V. HR-V отделя вредни емисии от CO2 от 122 г/км (WLTP) и изразходва 5,4 л /100 км (WLTP) и ускорява от място до 100 км/ч за 10,6 сек.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт