Hyundai Motor Group разработи нов прототип на електрическа тротинетка. На база първоначалната си концепция, представена на CES 2017 г., новият модел разполага със задно задвижване, батерия от последно поколение и стилни предни и задни светлини. Новият прототип е разработен, за да бъде представен като част от оборудването на бъдещите модели на Hyundai и КИА. При
Hyundai Motor Group разработи нов прототип на електрическа тротинетка. На база първоначалната си концепция, представена на CES 2017 г., новият модел разполага със задно задвижване, батерия от последно поколение и стилни предни и задни светлини.
Новият прототип е разработен, за да бъде представен като част от оборудването на бъдещите модели на Hyundai и КИА. При поставянето на тротинетката в автомобила, тя автоматично се зарежда, като използва електричество, генерирано при движение на колата.
Преминаването на модела от 2019 г., от задвижване на предното колело към задно предаване е от ключово значение за повишаване на безопасността и стабилността, тъй като позиционира тежестта към задната част на возилото. Освен това, новото задно задвижване позволява интегрирането на окачване с амортисьор, за да се осигури по-удобно каране дори и по груби терени.
От ръководството на екипа по роботика на Hyundai Motor Group коментират: „Това е персонална електрическа тротинетка, който се монтира в превозното средство и може да бъде представенa в бъдещите модели на Hyundai Motor Group. Искаме да направим живота на нашите клиенти възможно най-лесен и приятен. Нашият електрически скутер улеснява изминаването на последното разстояние до дестинацията, като същевременно помага за намаляване на задръстванията и емисиите в градските центрове“.
Последната версия на електрическата тротинетка на Hyundai Motor Group разполага с 10,5 Ah литиево-йонна батерия. Това дава възможност на скутера да развива максимална скорост от 20 км/ч и изминаване на 20 км с едно зареждане.
С тегло от 7,7 км тротинетката е лесно преносима, а благодарение на уникален дизайн със сгъване на три основни точки означава, че е по-лека и по-компактна от всеки подобен продукт. За още по-голямо удобство, возилото с цифров дисплей, който показва моментна скорост и състояние на батерията. За нощно каране, новата тротинетка е оборудвана с по две стилни предни и задни LED светлини. Разглеждайки по-нататъшното потенциално развитие, от екипа по роботика на Хюндай планира да интегрира рекуперативна спирачна система за увеличаване на електрическия пробег със 7%.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *