728 x 90

Повече мощ в обновения кросоувър MG ZS

През миналата година продажбите на MG (вече собственост на SAIC) в Китай се увеличиха почти двойно до 258 хиляди бройки, от които 112 хиляди са на модела ZS. Тази джипка се движи и в историческата родина на бренда – Велобритания (5376 автомобила през 2018 година. Самата машина е на по-малко от три години, но вече

През миналата година продажбите на MG (вече собственост на SAIC) в Китай се увеличиха почти двойно до 258 хиляди бройки, от които 112 хиляди са на модела ZS. Тази джипка се движи и в историческата родина на бренда – Велобритания (5376 автомобила през 2018 година. Самата машина е на по-малко от три години, но вече е подготвена обновена версия.

Дизайнерите са се опитали да направят кросоувъра с дължина 4,3 м по-младежки и са премахнали от тялото голямо количество от хрома. Новата радиаторна решетка е оцветена в черно. Изменени са броните, фаровете са вече светодиодни, а отзад се е появила имитация на накрайниците на отделителната система, като ауспухът отново е замаскиран.

MZ ZS се предлага с нов инфотейнмънт комплекс с операционна система Zebra Zhixing 3.0, заради която се е наложила преработка на централната конзола. В списъка на опциите е добавен адаптивен круиз-контрол с функция за удържане в платното за движение.

Досега MG ZS предлагаше два двигателя по избор. Четирицилиндровият атмосферник 1.5 VTI (120 к.с. в Китай и 106 к.с. в Англия) работи в тандем с петстепенна "механика", но за Китай има версия с четиристепенен "автомат".

А турботройката 1.0 T-GDI (111 или 125 "коня" в зависимост от пазара) се съчетава с шестепенна автоматична скоростна кутия. Сега в гамата е добавена подсилена модификаия с трицилиндров турбомотор 1.3, който развива 163 к.с. и 230 Нм. Но предното задвижване и задното полузависимо окачване са останали без алтернатива.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт