728 x 90

Subaru WRX STI EJ20 Final Edition е лебедовата песен на един мотор

Subaru се сбогува подобаващо с легендарния си мотор EJ20, който се появи за първи път през 1989 година в тогавашния Legacy. Японците показаха лимитирания модел WRX STI EJ20 Final Edition, който ще бъде последният с 2.0-литровия боксер. В това си приложение 4-цилиндровият агрегат развива мощност от 304 к.с. и 422 Нм въртящ момент. Тягата достига до двата

Subaru се сбогува подобаващо с легендарния си мотор EJ20, който се появи за първи път през 1989 година в тогавашния Legacy. Японците показаха лимитирания модел WRX STI EJ20 Final Edition, който ще бъде последният с 2.0-литровия боксер.

В това си приложение 4-цилиндровият агрегат развива мощност от 304 к.с. и 422 Нм въртящ момент. Тягата достига до двата моста посредством 4х4 система и 6-степенна ръчна скоростна кутия.

За този автомобил, Subaru модифицира съединителя, маховика и окачването, като не липсват и визуални отличителни белези. В тази връзка няма как да не споменем златистите джанти.

За жалост, Subaru планира да сглоби само 555 бройки от модела, като всички те ще бъдат единствено и само за японския пазар. Цената там започва от местния валутен еквивалент на около 38 000 долара. Поръчки ще се приемат до 23 декември.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт