728 x 90

Бъдещето на Datsun под въпрос

Бъдещето на Datsun под въпрос

Преди няколко години Nissan възроди Datsun като нова бюджетна марка. Идеята беше евтините возила да покрият най-ниския сегмент на различни пазари, но резултатът за момента е доста незадоволяващ. Освен, че брандът не продава достатъчно коли, той се "меси" в продажбите на майчината компания. Неочакван и негативен ефект е слизането на част от потребителите от по-скъпи

Преди няколко години Nissan възроди Datsun като нова бюджетна марка. Идеята беше евтините возила да покрият най-ниския сегмент на различни пазари, но резултатът за момента е доста незадоволяващ.

Освен, че брандът не продава достатъчно коли, той се "меси" в продажбите на майчината компания. Неочакван и негативен ефект е слизането на част от потребителите от по-скъпи коли Nissan към по-евтини такива от Datsun.

Потенциално спиране на Datsun ще се отрази най-вече на пазари като Индонезия, където компанията успява да реализира най-голяма част от продукцията си.

Подобен ход би бил част от по-мащабна стратегия за преструктуриране на дейността на Nissan. Целта е проста – малко по-ниски продажби, но далеч по-високи печалби.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт