Мазда показа флагманския кросоувър CX-9 за американския пазар от моделна година 2020. Моделът е получил ново оборудване, както и леко модернизиран двигател. Mazda CX-9 се задвижва от същия 2,5-литров турбо двигател, който се работи с 434 Нм въртящ момент – бонус от 14 Нм. Мощността е останала същата и съставлява 254 конски сили. Сред многото
Мазда показа флагманския кросоувър CX-9 за американския пазар от моделна година 2020. Моделът е получил ново оборудване, както и леко модернизиран двигател.
Mazda CX-9 се задвижва от същия 2,5-литров турбо двигател, който се работи с 434 Нм въртящ момент – бонус от 14 Нм. Мощността е останала същата и съставлява 254 конски сили.
Сред многото електронни "помощници" е влязла система за движение по лоши пътищя Off-road traction assist, която имитира блокировка на диференциала. Освен това, кросоувърът в базовото си оборудване е получил фирмената функция за контрол на тягата G-Vectoring Control.
Промени има и в салона. Така, джипката е достъпна с нов деветинчов сензорен дисплей за мултимедията. Към всичко това клиентите имат възможност да избират на задния ред две кресла вместо единен диван.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *