728 x 90

POP-UP магазин на Suzuki в София Ринг Мол

Благодарение на родния вносител на SUZUKI – МИРКАТ ООД, България вече е част от нарастващата глобална тенденция автомобилните марки да откриват т.нар. POP-UP магазини в големите търговски центрове. SUZUKI HYBRID POP-UP магазин е първият по рода си у нас и от 15-и ноември тази година радва посетителите на София Ринг Мол. Идеята за неговото откриване

Благодарение на родния вносител на SUZUKI – МИРКАТ ООД, България вече е част от нарастващата глобална тенденция автомобилните марки да откриват т.нар. POP-UP магазини в големите търговски центрове. SUZUKI HYBRID POP-UP магазин е първият по рода си у нас и от 15-и ноември тази година радва посетителите на София Ринг Мол.

Идеята за неговото откриване е резултат от устойчивото партньорство между родния представител на автомобилния бранд и управлението на търговския център, които споделят общи ценности – безкомпромисно качество, уникално преживяване и синхрон с динамиката на съвременния начин на живот. София Ринг Мол е в непосредствена близост до околовръстния път на столицата, до един от най-големите жилищни квартали и до централите на международни компании, което го прави удобна и предпочитана дестинация за пазаруване и забавление за милиони посетители годишно.

Посещението на моловете отдавна е повече от пазаруване, предлагайки на своите посетители възможност за отдих, забавление, дори и спортуване, споделиха представителите на търговския център. Клиентите променят своето поведение и желаят да получат всичко на едно място. Ето защо вписващият се сред другите бутици автомобилен pop-up магазин, ще ги изненада приятно.

SUZUKI HYBRID POP-UP магазин предоставя нова възможност за директна комуникация с потребителите и успешно допълва маркетинговата стратегия на вносителя за изграждане на добра информираност за трансформацията, която автомобилите на марката претърпяват в момента, навлизайки в хибридните технологии. POP-UP магазинът ще бъде активен в рамките на три месеца, като ще обхване периода на коледните празници, когато трафикът в мола ще бъде изключително интензивен и ще даде възможност на дилъра да представи качествената и достъпна автомобилна гама на японския производител пред широк кръг потенциални клиенти.
 
Тази форма за търговия с автомобили няма да замени традиционните шоуруми на SUZUKI. За родния вносител на марката тя е по-скоро експериментална с цел да се провери каква е нагласата на българския потребител към този нестандартен подход за взаимодействие с японската марка и предлаганите от нея продукти. Този POP-UP магазин е отлично средство посланието на вносителя за 2020 година THINK HYBRID. DRIVE SUZUKI. да достигне максимално бързо до широката аудитория.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт