Всъщност вече е направен отскока и сега фазата е летежна, нагоре. Движенето е в ясна посока – електрификация. Само преди няколко седмици за първи път едновременно беше представена новата 208-ца в три варианта на задвижване – бензин, дизел и ток. В момента в Марсилия се случва същото и с малкия кросоувър от Лъвчетата – 2008.
Всъщност вече е направен отскока и сега фазата е летежна, нагоре. Движенето е в ясна посока – електрификация. Само преди няколко седмици за първи път едновременно беше представена новата 208-ца в три варианта на задвижване – бензин, дизел и ток.
В момента в Марсилия се случва същото и с малкия кросоувър от Лъвчетата – 2008. Вчера тествахме динамична бензинова версия със 155 к.с. и чудесен дизел със 130 коня – знаем, че французите правят едни от най-балансираните нафтови агрегати, пъргави, но тихи и икономични.
За днес остава десертът – чисто електрическата версия. Очакванията са още от първата година моделите на ток да надхвърлят 10% от продажбите.
Да не забравим, че 2008 може да се похвали и с 3D инструментен панел, който е Made in Bulgaria, от българи. Повече ще научите в следващия брой на списание AUTOCLUB, който ще излезе точно преди празниците.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *