Според редица италиански медии, производството на FIAT 124 Spider за европейския пазар е приключило по-рано този месец. Засега още няма официално потвърждение от марката. 124 Spider се сглобява в Япония на една и съща поточна линия с технологичния си двойник Mazda MX-5. Моделът на FIAT е в монтаж от около три години. Въпреки че продажбите
Според редица италиански медии, производството на FIAT 124 Spider за европейския пазар е приключило по-рано този месец. Засега още няма официално потвърждение от марката.
124 Spider се сглобява в Япония на една и съща поточна линия с технологичния си двойник Mazda MX-5. Моделът на FIAT е в монтаж от около три години.
Въпреки че продажбите на италианския роудстър са относително добри, все пак приходите от него не са достатъчни за подновяване на контракта с Mazda.
Допълнително затруднение внася и високата цена за сертифициране на 1.4-литровия турбо мотор, който работи в 124 Spider, по актуалните емисионни стандарти.
По-рано тази година стана ясно и, че FIAT няма намерението да разработи наследник на открития си автомобил. Вместо това, фирмата ще се фокусира върху малки и компактни коли, базирани на обща платформа с модела 500. Не се предвиждат никакви големи, лулксозни или спортни машини в гамата.
Пред Autocar босове на FIAT разкриха, че 124 Spider е относително доходоносен автомобил, но по никакъв начин не е решаващ за бъдещето на бранда.
През 2017 година FIAT успя да реализира около 7800 бройки от модела в Европа. Припомняме, че 124 Spider е почти идентичен с Mazda MX-5, като японският модел притежава по-ниска цена на голяма част от пазарите.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *