Съвсем наскоро Ford представи новото поколение Focus ST, но медиите в чужбина вече усилено говорят за флагманския модел RS. По всичко личи, че компанията готви интересни изненади за него. Според CAR Magazine супер спортният хеч ще продължи да залага на 2.3-литровия EcoBoost мотор, но той ще получи електрификация под формата на лека хибридна система със
Съвсем наскоро Ford представи новото поколение Focus ST, но медиите в чужбина вече усилено говорят за флагманския модел RS. По всичко личи, че компанията готви интересни изненади за него.
Според CAR Magazine супер спортният хеч ще продължи да залага на 2.3-литровия EcoBoost мотор, но той ще получи електрификация под формата на лека хибридна система със стартер-генератор.
Голямата новост обаче ще бъде задната ос, която би трябвало да получи технологията eTwinster, разработена от фирмата GKN Automotive.
С две думи, говорим за изцяло електрическа тяга отзад, която елиминира необходимостта от карданен вал за предаване на тяга от ДВГ. Бензиновият турбо мотор ще бъде свързан само с предните колела, а за задните ще отговаря електромотор.
Сумарната максимална мощност на цялата задвижваща система трябва да нахвърли 400 конски сили, което ще изправи новия Focus RS директно срещу Mercedes-AMG A45 S.
Премиерата на спортния хеч от Ford се очаква през втората половина на 2020 година.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *