728 x 90

В GM недоволни от Facebook, приключват с рекламите в платформата

General Motors e взел решението да преустанови инвестицията в реклами в платформите на Facebook. Това става ясно от нов репортаж на Automotive News. Причината за решението се крие във факта, че от социалната мрежа не успяват да се справят достатъчно ефективно с коментарите на агресия и недоволство срещу брандовете на производителя. От GM коментират, че

General Motors e взел решението да преустанови инвестицията в реклами в платформите на Facebook. Това става ясно от нов репортаж на Automotive News.

Причината за решението се крие във факта, че от социалната мрежа не успяват да се справят достатъчно ефективно с коментарите на агресия и недоволство срещу брандовете на производителя.

От GM коментират, че решението е временно и е в отговор именно на невъзможността на администраторите на социалната мрежа да контролират негативните постове.

Това не е първият производител, който взима подобно решение. По-рано американските дивизии на Ford и Honda също прибегнаха към подобен ход.

Оттеглянето на GM от Facebook не е първият такъв ход на компанията. Подобно решение беше взето и през 2021 година, а година по-късно производителят се върна с платено присъствие в платформата.

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт