General Motors e взел решението да преустанови инвестицията в реклами в платформите на Facebook. Това става ясно от нов репортаж на Automotive News. Причината за решението се крие във факта, че от социалната мрежа не успяват да се справят достатъчно ефективно с коментарите на агресия и недоволство срещу брандовете на производителя. От GM коментират, че
General Motors e взел решението да преустанови инвестицията в реклами в платформите на Facebook. Това става ясно от нов репортаж на Automotive News.
Причината за решението се крие във факта, че от социалната мрежа не успяват да се справят достатъчно ефективно с коментарите на агресия и недоволство срещу брандовете на производителя.
От GM коментират, че решението е временно и е в отговор именно на невъзможността на администраторите на социалната мрежа да контролират негативните постове.
Това не е първият производител, който взима подобно решение. По-рано американските дивизии на Ford и Honda също прибегнаха към подобен ход.
Оттеглянето на GM от Facebook не е първият такъв ход на компанията. Подобно решение беше взето и през 2021 година, а година по-късно производителят се върна с платено присъствие в платформата.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *