След четири години на пазра, Audi Q2 най-накрая дочака своя ред за обновление. За радост на феновете и потенциалните бъдещи клиенти, фейслифтът е доста сериозен и всеобхватен. Audi Q2 е добре трениран универсален талант, който се справя еднакво добре във всекидневието и през свободното време – а линиите на каросерията отлично отразяват неговия характер: със
След четири години на пазра, Audi Q2 най-накрая дочака своя ред за обновление. За радост на феновете и потенциалните бъдещи клиенти, фейслифтът е доста сериозен и всеобхватен.
Audi Q2 е добре трениран универсален талант, който се справя еднакво добре във всекидневието и през свободното време – а линиите на каросерията отлично отразяват неговия характер: със спортни и едновременно мускулести пропорции, както и със своите изразителни ръбове, компактният SUV има изключително самоуверен вид.
В рамките на обновлението Q2 е пораснал с няколко милиметра, достигайки до 4,21 метра на дължина, докато широчината и височината са останали непроменени – съответно 1,79 метра и 1,54 метра. Коефициентът на обтекаемост от 0,31 (със спортно окачване) е върхово постижение в сегмента.
Просторният интериор на Audi Q2 предлага място за до петима души. Интериорният дизайн е естествено продължение на строгите линии на екстериора. Вентилационните отвори и скоростният лост са получили нова визия. Като алтернатива на базовия вариант, клиентите на Q2 могат да поръчат интериора и във вариант S line, като двете версии на интериора могат да се комбинират свободно с избраната линия за екстериора.
При поръчване на пакет амбиентно осветление plus дeкоративната лайстна на арматурното табло и опорите за коленете в областта на централната конзола получават дискретна подсветка.
Audi Q2 дебютира на германския пазар с един мощен бензинов двигател: 1.5 TFSI генерира 150 к.с. и 250 Нм максимален въртящ момент. Според цикъла NEDC култивираният четирицилиндров мотор изразходва едва 5,4 – 5,1 литра гориво на 100 километра, което отговаря на емисии CO2 от 124 – 116 грама на километър. Системата за ефективност Cylinder on demand (COD) временно изключва втори и трети цилиндър при ниски обороти и при слабо натоварване на задвижването.
До края на годината към този мотор ще се присъединят още TDI- и TFSI-двигатели. Всички агрегати покриват нормите за нива на вредните емисии Euro 6 AP, а при дизеловите агрегати технологията Twindosing намалява емисиите NOх. Те работят със SCR-катализатори – единият е разположен непосредствено зад двигателя, а вторият е монтиран под дъното на автомобила. Двата катализатора отговарят за различни режими на работа на задвижването и се допълват един друг със своето действие.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *