728 x 90

Interbrand 2020: Вижте кои автомобилни марки имат най-висока стойност за 2020 г.

Interbrand 2020: Вижте кои автомобилни марки имат най-висока стойност за 2020 г.

Глобалната консултантска фирма за брандове Interbrand провежда годишна оценка на основните мултинационални марки, за да публикува класацията си за най-добри глобални марки. Настоящата стойност на всяка марка се получава след изчерпателна оценка на нейните фискални и маркетингови операции, които се използват за изчисляване на бъдещите й приходи. Ето и резултатите от проучването за 2020 година:

Глобалната консултантска фирма за брандове Interbrand провежда годишна оценка на основните мултинационални марки, за да публикува класацията си за най-добри глобални марки. Настоящата стойност на всяка марка се получава след изчерпателна оценка на нейните фискални и маркетингови операции, които се използват за изчисляване на бъдещите й приходи.

Ето и резултатите от проучването за 2020 година:

Класиране

Бранд

Стойност на марката ($100,000)

 

2020

2019

Спрямо 2019

Общо класиране

Общо класиране

Спрямо останалите автомобилни марки

1

Toyota

515.95

-8%

7

7

1

2

Mercedes-Benz

492.68

-3%

8

8

2

3

BMW

397.56

-4%

11

11

3

4

Honda

216.94

-11%

20

21

4

5

Hyundai

142.95

1%

36

36

6

6

Tesla

127.85

N/A

40

N/A

N/A

7

Ford

125.68

-12%

42

35

5

8

Audi

124.28

-2%

44

42

8

9

Volkswagen

122.67

-5%

55

41

7

10

Porsche

113.01

-3%

59

52

9

11

Nissan

105.53

-8%

59

52

10

12

Ferrari

63.79

-1%

79

77

11

13

Kia

58.30

-9%

86

78

12

14

Land Rover

50.77

-13%

93

85

13

15

Mini

49.65

-10%

95

90

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впечатление прави, че Hyundai продължава да увеличава глобалната си стойност и репутация сред производителите на автомобили, според класацията за „Най-добри световни марки“ на Interbrand 2020. Проучването показва, че стойността на корейската фирма нараства с 1% на годишна база до 14,3 млрд. долара, заемайки пето място сред световните автомобилни марки и общо 36-то, въпреки рецесионните пазарни условия, причинени от пандемията COVID-19.

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт