728 x 90

Citroen пуска нова марка за iPod поколението

    Citroen се готви да шокира автомобилния свят, като пусне съвсем нова марка, името, на която ще бъде обявено по време на салона в Париж през октомври. Това признава в интервю за английското издание Autocar шефът на дизайнерите на групировката PSA Peugeot Citroen Жан-Пиер Плуе. Специалистите предполагаха, че французите ще възродят Talbot като бюджетна марка, конкурент

    Citroen се готви да шокира автомобилния свят, като пусне съвсем нова марка, името, на която ще бъде обявено по време на салона в Париж през октомври. Това признава в интервю за английското издание Autocar шефът на дизайнерите на групировката PSA Peugeot Citroen Жан-Пиер Плуе.
    Специалистите предполагаха, че французите ще възродят Talbot като бюджетна марка, конкурент на Dacia. Плуе обаче твърди, че машините на новото семейство няма да се отличават с ниските си цени, а „с простия и оригинален външен вид“. „Това ще се автомобили, предназначени за тези, които ценят преди всичко дизайна, за поколението, което използва iPod“, подчертава Плуе.
    „Засега не мога да разкрия как ще се казва новия бранд, но ви уверявам, че името ще шокира публиката на салона в Париж. Обещавам, че новата марка ще стане отправна точка за нови традиции“, загадъчен е босът на дизайнерите. За основа на първите коли ще служат концептът C-Cactus, както и легендата от средата на миналия век 2CV.
    Първият модел на новата марка ще е малък градски хечбек, който ще смени сегашния Citroen C2. „Не планираме да заменим С2 с друга машина от бранда на  Citroen. Под друго име ще предложим нещо интересно“ ,завършва Плуе. 

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт