728 x 90

Рекордни продажби за Chevrolet

    Chevrolet продаде 1.18 милиона автомобила в световен мащаб за първите три месеца на 2012 година, отбелязвайки ръст от 6.5 процента в сравнение с първото тримесечие на 2011 година, и шесто поредно тримесечие с рекордни продажби. През последните две календарни години, Chevrolet бележи ръст по-голям от този на останалите марки с голямo производствo, с което пазарният

    Chevrolet продаде 1.18 милиона автомобила в световен мащаб за първите три месеца на 2012 година, отбелязвайки ръст от 6.5 процента в сравнение с първото тримесечие на 2011 година, и шесто поредно тримесечие с рекордни продажби. През последните две календарни години, Chevrolet бележи ръст по-голям от този на останалите марки с голямo производствo, с което пазарният му дял на световния пазар достигна 6.3 процента.
    "Изключителната гама от автомобили, пикапи и кросоувър модели, която е най-силната в историята на Chevrolet и ни осигури рекордни продажби през 2011 година, продължава да дава своите впечатляващи резултати и през първото четиримесечие на 2012 година," отбелязва председателят на борда на директорите и изпълнителен директор на General Motors Дан Акерсън. "За да продължи тази тенденция, GM ще представи 20 нови модела през 2012 година, като едни от най-важните са автомобилите от марката Chevrolet, включително Sail в Азия, Colorado в Южна Америка и Spark в Северна Америка."
    Chevrolet Cruze бе пазарен лидер на марката с продажби в световен мащаб от над 180,000 броя през първото тримесечие. Така моделът бележи увеличение от 20 процента в сравнение със същия период на миналата година и е най-продаваният модел на Chevrolet в света. Продажбите на представеният наскоро малък автомобил Aveo/Sonic и на седана от среден клас Malibu се увеличават с постепенното навлизане на моделите на пазарите. 

    Chevrolet отбеляза значително увеличение на продажбите в сравнение със същия период на миналата година в четири от петте най-големи пазара в света включително:
    – В САЩ, Chevrolet продаде 448,000 автомобила през това тримесечие, което е увеличение със 7.6 процента. Продажбите на леки автомобили се запазват на стабилно ниво с увеличение на търсенето на ефективни модели с нисък разход на гориво като Cruze, Malibu и Sonic.
    – В Китай, Chevrolet продаде рекордните 162,000 броя автомобила за първото тримесечие, което е увеличение от 1.4 процента.
    – В Бразилия, Chevrolet запази своето конкурентно ниво въпреки че продажбите бележат спад от 4.2 процента до 137,000 броя.
    – В Мексико, Chevrolet продаде 42,000 автомобила през това тримесечие, което е увеличение от 14.2 процента.
    – В Аржентина, Chevrolet продаде 41,500 автомобила за четиримесечието, увеличение от 21.5 процента и нов рекорд за марката.
    Chevrolet Europe продаде 55,100 автомобила в Западна и Централна Европа, стойност която бележи ръст от 7.8 процента на пазар, който се сви 8.7 процента през миналата година. Chevrolet Europe постигна най-добрият за всички времена пазарен дял за марката от 1.36 процента, увеличение в сравнение с нивото от 1.15 процента за първото тримесечие на  2011 година. В допълнение към ръста на Стария континент, Chevrolet Europe продаде 2,800 автомобила в Израел за първите три месеца на 2012 година. Други нови модели за марката са средно размерния SUV Trailblazer в Тайланд и Cruze комби в Европа. Традиционно американска марка, в наши дни Chevrolet реализира 60 процента от продажбите си на други пазари.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт