Предсерийната версия на хибридния супер автомобил Porsche 918 Spyder вече провежда пътни тестове в Германия. Прототипът все още е в камуфлажни одежди и има забележими промени в сравнение с концепта и по-просторен салон. 918 Spyder ще влезе в производство в края на септември 2013 г. – както е планирано, а първите клиенти ще го получат
Предсерийната версия на хибридния супер автомобил Porsche 918 Spyder вече провежда пътни тестове в Германия. Прототипът все още е в камуфлажни одежди и има забележими промени в сравнение с концепта и по-просторен салон. 918 Spyder ще влезе в производство в края на септември 2013 г. – както е планирано, а първите клиенти ще го получат преди Коледа 2013.
"Това, което правим с 918 Spyder, води до преосмисляне удоволствието от шофирането, ефективност и производителност", каза Волфганг Хац, член на Изпълнителния съвет за научни изследвания и развитие на Porsche AG. Бъдещият плъг-ин хибриден спортист Porsche 918 Spyder може да се похвали с успешно съчетание на ДВГ с висока производителност и най-модерните електрически двигатели, мощ от над 770 к.с. и разход на гориво само от 3 литра на 100 км преход!
Preliminary Specifications – Porsche 918 Spyder*
Body:
Two-seater Spyder; carbon fibre reinforced plastics (CFRP) monocoque interlocked with CFRP unit carrier; two-piece Targa roof; fixed roll-over protection system.
Drivetrain:
Parallel full hybrid; 4.6-litre V8 mid-engine with dry-sump lubrication; hybrid module with electric motor and decoupler; electric motor with decoupler and gear unit on front axle; electrical system recuperation; four cooling circuits for motors, transmission and battery; thermal management.
Engine Power:
> 570 hp (V8 engine)
~ 90 kW (hybrid module on rear axle)
~ 80 kW (electric motor on front axle)
> 770 hp (combined)
Suspension:
Double-wishbone front axle; optional electro-pneumatic lift system on front axle; electro-mechanical power steering; multi-link rear axle with adaptive electro-mechanical system for individual rear wheel steering
Brake system:
High-performance hybrid brake system with adaptive recuperation; ceramic brake discs (PCCB).
Energy supply:
Lithium-ion battery with 6.8 kWh capacity (BOL nominal), 202 kW maximum power and mains-compatible plug-in charger.
Performance:
Top speed – > 200 mph
purely electric – > 90 mph
Acceleration: 0 – 60 mph – < 3.0 s
Consumption (NEDC):
Total – ~ 3.0 l/100 km
CO2 emissions:
Total – ~ 70 g/km
Range:
Purely electric – > 15 miles
*Specifications, performance standards, fuel economy, standard equipment, options, and other elements shown are subject to change without notice.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *