728 x 90

Porsche 918 Spyder официално на пътя

    Предсерийната версия на хибридния супер автомобил Porsche 918 Spyder вече провежда пътни тестове в Германия. Прототипът все още е в камуфлажни одежди и има забележими промени в сравнение с концепта и по-просторен салон. 918 Spyder ще влезе в производство в края на септември 2013 г. – както е планирано, а първите клиенти ще го получат

    Предсерийната версия на хибридния супер автомобил Porsche 918 Spyder вече провежда пътни тестове в Германия. Прототипът все още е в камуфлажни одежди и има забележими промени в сравнение с концепта и по-просторен салон. 918 Spyder ще влезе в производство в края на септември 2013 г. – както е планирано, а първите клиенти ще го получат преди Коледа 2013.
    "Това, което правим с 918 Spyder, води до преосмисляне удоволствието от шофирането, ефективност и производителност", каза Волфганг Хац, член на Изпълнителния съвет за научни изследвания и развитие на Porsche AG. Бъдещият плъг-ин хибриден спортист Porsche 918 Spyder може да се похвали с успешно съчетание на ДВГ с висока производителност  и най-модерните електрически двигатели, мощ от над 770 к.с. и разход на гориво само от 3 литра на 100 км преход!

    Preliminary Specifications – Porsche 918 Spyder*
    Body: 
    Two-seater Spyder; carbon fibre reinforced plastics (CFRP) monocoque interlocked with CFRP unit carrier; two-piece Targa roof; fixed roll-over protection system.
    Drivetrain: 
    Parallel full hybrid; 4.6-litre V8 mid-engine with dry-sump lubrication; hybrid module with electric motor and decoupler; electric motor with decoupler and gear unit on front axle; electrical system recuperation; four cooling circuits for motors, transmission and battery; thermal management.
    Engine Power:  
    > 570 hp (V8 engine)
    ~ 90 kW (hybrid module on rear axle)
    ~ 80 kW (electric motor on front axle)
    > 770 hp (combined)
    Suspension:         
    Double-wishbone front axle; optional electro-pneumatic lift system on front axle; electro-mechanical power steering; multi-link rear axle with adaptive electro-mechanical system for individual rear wheel steering
    Brake system: 
    High-performance hybrid brake system with adaptive recuperation; ceramic brake discs (PCCB).
    Energy supply:  
    Lithium-ion battery with 6.8 kWh capacity (BOL nominal), 202 kW maximum power and mains-compatible plug-in charger.
    Performance:        
    Top speed – > 200 mph
    purely electric – > 90 mph
    Acceleration: 0 – 60 mph – < 3.0 s
    Consumption (NEDC):     
    Total – ~ 3.0 l/100 km
    CO2 emissions:   
    Total – ~ 70 g/km
    Range:   
    Purely electric – > 15 miles
    *Specifications, performance standards, fuel economy, standard equipment, options, and other elements shown are subject to change without notice.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт