728 x 90

Новата британска легенда: Aston Martin 310 Vanquish

Aston Martin представи официално новия си супер автомобил – 310 Vanquish. Наследникът на DBS е посторен на новата платформа Aston Martin VH като 75 процента от компонентите му също са изцяло нови и различни и струва от 195 000 лири. за напвата на този астън мартин е използвана модерна комбинация от алуминий и въглеродни нишки.

Aston Martin представи официално новия си супер автомобил – 310 Vanquish. Наследникът на DBS е посторен на новата платформа Aston Martin VH като 75 процента от компонентите му също са изцяло нови и различни и струва от 195 000 лири. за напвата на този астън мартин е използвана модерна комбинация от алуминий и въглеродни нишки. В резултат на това окачването е по-леко с 13 %, а твърдостта на каросерията се е увеличила с 25 %.
Двуместното купе, което може да бъде оборудвано с още две кресла "за крехки девойки" отзад има впичатляващ за класа си багажник – с 60 % по-голям в сравнение с DBS и вече достига 368 л.
Новият модел разполага с модернизиран 12-цилиндров 6-литров двигател с мощност 573 к.с. при 6750 оборота и въртящ момент от 620 Нм при 5500 об./мин. Моторът работи в комбинация с 6-степенна автоматична скороостна кутия Touchtronic 2. От 0 до 100 км/ч автомобилът ускорява само за 4,1 секунди, а максималната му скорост е 295 км/ч. Aston Martin DBS, чийто мотор е с мощност 517 к.с., прави същото за 4,3 сек. AM 310 Vanquish разполага и със системата Launch Control за бърз старт от място, както и с големи карбоно-керамични спирачки.
"Новият 310 на Vanquish представлява най-добрият начин да даде началото на нашите тържества по подов стогодишнината ни през следващата година", казва изпълнителният директор на британската компания д-р Улрих Без.
С изключение на вече разпродадените One-77 и лимитираната серия V12 Zagato, AM 310 Vanquish седи на върха на моделната гама на Aston Martin.  Новата интрепетация на Adaptive Aston Martin Damping System (ADS) позволява на водача да превключва между три различни режима на твърдина на амортисьорите: Normal, Sport и Track. Така автоматично се променят настройките на окачването, за да се гарантира на шофьора високи нива на контрол по всяко време. Настройките на амортисьорите се определят от електронен блок за управление, чиито сензор следи  показанията на системите на автомобила, включително позицията на педала на газта, на спирачка, въртенето на волана и скоростта на колата.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт