General Motors ще атакува нови клиенти в САЩ с два нови пикапа, брандирани с емблемите на Chevrolet и GMC. Машините ще са по-малки на размери от флагманите на двете марки – Silverado и Sierra, и ще се появят някъде през есента на тази година, а продажбата им ще стартира от началото на следващата година. Според
General Motors ще атакува нови клиенти в САЩ с два нови пикапа, брандирани с емблемите на Chevrolet и GMC. Машините ще са по-малки на размери от флагманите на двете марки – Silverado и Sierra, и ще се появят някъде през есента на тази година, а продажбата им ще стартира от началото на следващата година. Според The Detroit News, представителят на GMC ще бъде по-грубоват „работяга“, а този на Chevy – по-скоро лайфстайл и спортно ориентиран. И двете коли все още нямат име, но със сигурност ще използват различно такова, както и богата уникална маркетингова кампания.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *