728 x 90

Официално. Първи снимки на новия Opel Astra!

General Motors публикува първите официални снимки на следващото поколение Opel Astra. Популярната германска кола ще направи световната си премиера на автомобилното изложение във Франкфурт през есента. Новото поколение Astra е създадено от бял лист хартия и е по-леко със 120-200 килограма от предшественика си. Opel обяви, че голяма част от моделите на компанията ще бъдат

General Motors публикува първите официални снимки на следващото поколение Opel Astra. Популярната германска кола ще направи световната си премиера на автомобилното изложение във Франкфурт през есента.

Новото поколение Astra е създадено от бял лист хартия и е по-леко със 120-200 килограма от предшественика си. Opel обяви, че голяма част от моделите на компанията ще бъдат оборудвани с технологиите Android Auto и Apple CarPlay в най-скоро време. Първи сред тях ще бъде новият Astra. След това екстрите ще бъдат предлагани за Karl, Adam, Corsa и Insignia.

Следващото поколение на Опел Астра е изградено на новата платформа Delta, а в гамата двигатели включва само турбо мотори. Те са бензинови и дизелови, като базов е новият еднолитролитров агрегат със 115 коня, а топ версиите са оборудвани с 1,6-литров бензинов и двулитров дизел с по 195 к.с.

Системата Android Auto на Google позволява използването на редица приложения от портфолиото на гиганта, между които Maps, Now и Play Music, а на разположение ще са и външни приложения като Spotify, Whatsapp и Skype. От друга страна, Apple Car Play осигурява връзка с телефони iPhone и използването на техните приложения, като Phone, Messages, Music и Maps, директно от екрана на инфотейнмънт системата.

Astra ще се предлага със системата IntelliLux LED Matrix Headlights. Всеки един от фаровете ще има осем осветителни диода, като нивото и дължината на дългите светлини ще се регулират сами според пътната ситуация.

Така, при напускане на градската среда, дългите светлини се пускат автоматично и работят, докато датчиците не отчетат насрещен трафик, когато потокът от светлина бива редуциран. Според изследвания на немската компания, благодарение на тази система, шофьорите ще успяват да изгасят дългите светлини 30-40 метра по-рано от обикновено при движение със скорост от около 80 км/ч.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт