По-рано през годината големият шеф на FIAT Chrysler Automobiles Серджо Маркионе заяви, че компанията планира да спре производството на Chrysler 200 и Dodge Dart – два от моделите на гиганта, които не се продават особено добре. Шокиращото в решението на Маркионе беше фактът, че FCA решава да напусне сегмента на седаните, в който присъстват 200
По-рано през годината големият шеф на FIAT Chrysler Automobiles Серджо Маркионе заяви, че компанията планира да спре производството на Chrysler 200 и Dodge Dart – два от моделите на гиганта, които не се продават особено добре.
Шокиращото в решението на Маркионе беше фактът, че FCA решава да напусне сегмента на седаните, в който присъстват 200 и Dart, но италианецът поясни, че двата модела няма да умрат, тъй като ще се търси партньор, който да поеме производството на наследниците им.
Маркионе дори обяви, че вече вървят преговори за тази сделка и беше сигурен, че „ще се намери решение”.
Италианецът отказа да посочи кой ще е новият партньор на FCA, но намекна, че става въпрос за компания, която има свободни мощности и се справя по-добре в създаването и производството на седани от средния клас.
„Вече няма ние да произвеждаме колата, производството няма да е при нас”, допълни Маркионе.
Според стратегията на FCA, компанията се отказва от 200 и Dart, за да може да насочи усилията си към увеличаване на производството на пикапи и кросоувъри. Според прогнозите на FCA цените на горивата ще останат ниски, а търсенето на кросоувъри ще продължи да расте.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *